Page 102 - Öğretim Programı Okuryazarlığı Öğretmen Rehber Kitabı
P. 102

Öğretim Programı Okuryazarlığı                EK 1: Felsefe 10 (10.2.1. - Anlama) Ders Planı Örneği




                                                        http://ogmmateryal.eba.gov.tr/panel/upload/etkilesimli/ki-
                                                        tap/beceri_temelli/10/felsefe/index.html#p=52


              3-DERSİN İŞLENİŞİ













                        Görsel 1.5: Argümantasyon Çalışması



                  Süre: 50 dk.
                  Öğrencilere;
                  •  Aşağıda genel ağ linki verilen EBA etkileşimli uygulamayı yapınız. (15 dk.)









              4-DEĞERLENDİRME
















                         Görsel 1.6: Tutarlılık, Çelişiklik, Gerçeklik, Doğruluk, Temellendirme-Dene Gör

                   https://ders.eba.gov.tr/ders/proxy/VCollabPlayer_v0.0.954/index.html#/main/curriculumResource?resour-
                   ceID=9ce80a6fe7375fdea34199e6c3017956&resourceTypeID=3&loc=-1&showCurriculumPath=true



             Bu çalışmada süreç ve sonuç değerlendirme mantığı uygulanır. Ders işlenişindeki uygulamalar, süreçteki ölçme ve değer-
             lendirmeyi karşılarken burada verilen etkileşimli uygulama, bulmaca ve çoktan seçmeli soru testi ise sonuç değerlendir-
             meyi karşılar.
             Öğrencinin bireysel çalışması ve kendini değerlendirmesinin sağlanması hedeflenir. Bunun için “boşluk doldurma testi” ve
             “bağlamlı ve beceri temelli soru testi” öğrencilere ödev olarak verilir.







       100
      100
   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107