Page 102 - Öğretim Programı Okuryazarlığı Öğretmen Rehber Kitabı
P. 102
Öğretim Programı Okuryazarlığı EK 1: Felsefe 10 (10.2.1. - Anlama) Ders Planı Örneği
http://ogmmateryal.eba.gov.tr/panel/upload/etkilesimli/ki-
tap/beceri_temelli/10/felsefe/index.html#p=52
3-DERSİN İŞLENİŞİ
Görsel 1.5: Argümantasyon Çalışması
Süre: 50 dk.
Öğrencilere;
• Aşağıda genel ağ linki verilen EBA etkileşimli uygulamayı yapınız. (15 dk.)
4-DEĞERLENDİRME
Görsel 1.6: Tutarlılık, Çelişiklik, Gerçeklik, Doğruluk, Temellendirme-Dene Gör
https://ders.eba.gov.tr/ders/proxy/VCollabPlayer_v0.0.954/index.html#/main/curriculumResource?resour-
ceID=9ce80a6fe7375fdea34199e6c3017956&resourceTypeID=3&loc=-1&showCurriculumPath=true
Bu çalışmada süreç ve sonuç değerlendirme mantığı uygulanır. Ders işlenişindeki uygulamalar, süreçteki ölçme ve değer-
lendirmeyi karşılarken burada verilen etkileşimli uygulama, bulmaca ve çoktan seçmeli soru testi ise sonuç değerlendir-
meyi karşılar.
Öğrencinin bireysel çalışması ve kendini değerlendirmesinin sağlanması hedeflenir. Bunun için “boşluk doldurma testi” ve
“bağlamlı ve beceri temelli soru testi” öğrencilere ödev olarak verilir.
100
100