Page 153 - Öğretim Programı Okuryazarlığı
P. 153

Öğretim Programı Okuryazarlığı             EK 1: Matematik 9  (9.4.4.3.-Uygulama) Ders Planı Örneği







                                              ÖZ DEĞERLENDİRME FORMU

                   Adı:
                   Soyadı:

                   Sınıfı:
                   Numarası:



                   1. Bu konuyu öğrenirken neler yaptım?





                   2. Bu konuda neler öğrendim?
             4-DEĞERLENDİRME  3. Bu konuyu öğrenirken en başarılı olduğum bölümler nelerdi?












                   4. Bu konuyu öğrenirken en çok zorlandığım bölümler nelerdi?






                   5. Bu konuyu günlük hayatla ilişkilendirebileceğim örnekler nelerdir?





                   6. Bu konuda öğrendiğim bilgileri gerçek hayatta karşılaştığım problemlerin hesaplamalarında kulla-
                   nabilir miyim?





                 Hazırlayan: Nurhan SÖKMEZ




                      Öz değerlendirme formu aracılığıyla öğrencilerin kendi öğrenmeleri üzerine düşünmeleri, bu dü-
                      şüncelerini ifade etmeleri ve hangi yönlerde kendilerini geliştirmeleri gerektiği konusunda dönüt
                      elde ederek öz denetim değerini pekiştirmeleri beklenmektedir. Ayrıca öz değerlendirme formu ile,
                      öğrencinin kendisini değerlendirebilmesini ve sonuçtan ziyade sürece yönelik bir değerlendirme ya-
                      pabilmesini fark etmesi de amaçlanmaktadır.






      152
    152
   148   149   150   151   152   153   154   155   156   157   158