Page 153 - Öğretim Programı Okuryazarlığı
P. 153
Öğretim Programı Okuryazarlığı EK 1: Matematik 9 (9.4.4.3.-Uygulama) Ders Planı Örneği
ÖZ DEĞERLENDİRME FORMU
Adı:
Soyadı:
Sınıfı:
Numarası:
1. Bu konuyu öğrenirken neler yaptım?
2. Bu konuda neler öğrendim?
4-DEĞERLENDİRME 3. Bu konuyu öğrenirken en başarılı olduğum bölümler nelerdi?
4. Bu konuyu öğrenirken en çok zorlandığım bölümler nelerdi?
5. Bu konuyu günlük hayatla ilişkilendirebileceğim örnekler nelerdir?
6. Bu konuda öğrendiğim bilgileri gerçek hayatta karşılaştığım problemlerin hesaplamalarında kulla-
nabilir miyim?
Hazırlayan: Nurhan SÖKMEZ
Öz değerlendirme formu aracılığıyla öğrencilerin kendi öğrenmeleri üzerine düşünmeleri, bu dü-
şüncelerini ifade etmeleri ve hangi yönlerde kendilerini geliştirmeleri gerektiği konusunda dönüt
elde ederek öz denetim değerini pekiştirmeleri beklenmektedir. Ayrıca öz değerlendirme formu ile,
öğrencinin kendisini değerlendirebilmesini ve sonuçtan ziyade sürece yönelik bir değerlendirme ya-
pabilmesini fark etmesi de amaçlanmaktadır.
152
152