Page 239 - Öğretim Programı Okuryazarlığı
P. 239

Öğretim Programı Okuryazarlığı                EK 2: Fizik 10 (10.4.9.1.-Anlama) Ders Planı Örneği


                7. Karanlık odadaki bir cisme sarı ışıkla bakıldığında;
                  I. Yeşil         II. Siyah       III. Mavi
                  renklerden hangileri gibi görülebilir?
                  A) Yalnız I            B) Yalnız II           C) Yalnız III           D) I ve II           E) I, II ve III
                  (Cevap: D)
                8. Işık az kırıcı bir ortamdan çok kırıcı bir ortama geçerken bazı fiziksel özellikleri değişir.
                Buna göre havadan cama geçen yeşil renkli bir ışığa ait
                  I.  dalga boyu
                  II.  ortalama sürat
                  III. renk
             3-DEĞERLENDİRME  A) Yalnız I              B) Yalnız II             C) I ve II             D) II ve III             E) I, II ve III
                  niceliklerden hangilerinde değişiklik olur?



                  (Cevap: C)
                9.
                  https://ogmmateryal.eba.gov.tr/panel/upload/etkilesimli/kitap/beceri_temelli/10/fizik/index.html genel ağ
                  adresindeki etkileşimli kitap 133, 134, 135 ve 136. sayfalardaki beceri temelli sorular
                10.
                  https://odsgm.meb.gov.tr/www/10-sinif-kazanim-testleri/icerik/695 genel ağ adresindeki 7. testte 1, 3, 4, 5, 6
                  ve 7. sorular







                Hazırlayan: Mustafa GÜR








            Öğrencilerin daha fazla çoktan seçmeli örnek soruya ulaşarak konunun pekiştirilmesi amaçlanmıştır.



            Öğrencilerin daha fazla beceri temelli örnek soruya ulaşarak konunun pekiştirilmesi amaçlanmıştır.


            Geleneksel ölçme yöntemlerinden çoktan seçmeli soru ile 10.4.9.1 kazanımının oluşup oluşmadığını belirlemek ve önceki
            öğrenme alanlarından 3. Ünite Dalgalar ünitesi ile yeni öğrenmeleri bir arada kullanmaları amaçlanmıştır.


            Geleneksel ölçme yöntemlerinden çoktan seçmeli soru ile 10.4.9.1 kazanımının c maddesindeki öğrenmenin oluşup oluşma-
            dığını belirlemek amaçlanmıştır.












      238
    238
   234   235   236   237   238   239   240   241   242   243   244