Page 301 - Öğretim Programı Okuryazarlığı
P. 301

Öğretim Programı Okuryazarlığı                EK 4: Kimya 9 (9.5.1.2.-Yaratma) Ders Planı Örneği

























                Burada öğrencilere “Sizce plastik kullanıyorum şıkkı neden en fazla puana sahip?” sorusu yöneltilir. Öğrenci-
                lerden plastik üretiminden plastiğin tedarik edilmesi sürecine kadar geçen aşamalarda su tüketimine sebep
                olunduğunu keşfetmesi beklenir.







            2-KEŞFETME













                Burada öğrencilere “Sizce çamaşırhaneye gönderiyorum şıkkı neden en fazla puana sahip?” sorusu yöneltilir.
                Çamaşırların çamaşırhaneye gönderilmesiyle enerji harcandığı ve bu harcanan enerjinin su tüketilerek elde
                edildiğinin öğrenciler tarafından keşfedilmesi beklenir.























            Öğrenciler aktif bir şekilde keşfetme basamağına dâhil edilerek yorumlama, çıkarım yapma, ilişki kurma gibi süreçler işe koşula-
            rak eleştirel düşünme becerisinin kazandırılması planlanmıştır.




      300
    300
   296   297   298   299   300   301   302   303   304   305   306