Page 313 - Öğretim Programı Okuryazarlığı
P. 313

Öğretim Programı Okuryazarlığı                EK 4: Kimya 9 (9.5.1.2.-Yaratma) Ders Planı Örneği




                 Ek-3                                                           AKRAN DEĞERLENDİRME FORMU
                 Öğrencinin Adı Soyadı:
                 Sınıf/Numara:
                 Değerlendiren Arkadaşlarının Ad ve Soyadları:

                   1.  Arkadaş:
                   2.  Arkadaş:
                   3.  Arkadaş:

                                                                 1. Arkadaş değerlendirmesi  2. Arkadaş değerlendirmesi  3. Arkadaş değerlendirmesi  4. Arkadaş değerlendirmesi  5. Arkadaş değerlendirmesi  Öz değerlendirme







            5-DEĞERLENDİRME  Etkinliğe katılmada gönüllüdür.


                  Bildiklerini arkadaşları ile paylaşır.
                  Gerektiğinde arkadaşlarına yardımcı olur.
                  Arkadaşlarının görüşlerine saygılıdır.

                  Tartışmalarda kırıcı olmadan konuşur.
                  Temiz, tertipli ve düzenli çalışır.
                  Yapılan eleştirileri olgunlukla karşılar.
                  Farklı kaynaklardan bilgi taraması yapar.
                  Sonuçları konuşurken bilimsel dil kullanmaya özen gösterir.
                  Projenin uygulanabilirliği yüksektir.

                Bu form gruptaki arkadaşlarınızı değerlendirmek üzere hazırlanmıştır. Arkadaşlarınızın görüşlerini almak için
                formu doldurunuz. Sorulara verilecek puanlar 1 ile 5 aralığında olmalıdır.
                   1.  Hiç katılmıyorum.
                   2.  Biraz katılıyorum.
                   3.  Katılıyorum.
                   4.  Çok katılıyorum.
                   5.  Kesinlikle katılıyorum.







           Akran değerlendirme, benzer seviyedeki öğrencilerin öğrenme çıktılarının, ürünlerinin kalitesini değerlendirdikleri bir süreç ola-
           rak tanımlanmaktadır. Bu süreçte öğrenciler belirli ölçütler yardımıyla akranlarının performanslarını değerlendirerek değerlen-
           dirme sürecine katılmaktadırlar.












      312
    312
   308   309   310   311   312   313   314   315   316   317   318