Page 93 - Öğretim Programı Okuryazarlığı
P. 93
Öğretim Programı Okuryazarlığı
Oğuz Haçat, S., & Demir, F. B. (2019). Eğitim alanında okuryazarlık üzerine yapılan lisansüstü tezlerin analizi. Ana-
dolu Kültürel Araştırmalar Dergisi, 3(2), 116-145.
Önal, İ. (2010). Tarihsel değişim sürecinde yaşam boyu öğrenme ve okuryazarlık: Türkiye deneyimi. Bilgi Dünyası,
11(1), 101-121.
Sönmez, V. (2001). Program Geliştirme Öğretmen El Kitabı. Ankara: Anı Yayıncılık.
Sönmez, V. (2008). Öğretim İlke ve Yöntemleri. Ankara: Anı Yayıncılık.
Stabback, P. (2016). What makes a quality curriculum? Current And Critical Issues in Curriculum and Learning,
(2), 1-41.
Sural, S., & Dedebali, N. C. (2018). A study of curriculum literacy and ınformation literacy levels of teacher can-
didates in department of social sciences education. European Journal of Educational Research, 7(2), 303-317.
Şahan, H. H. (2011). Öğretmenlerin öğretim hizmetinin niteliğini etkileyen değişkenler açısından kendilerini
değerlendirmeleri. Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 14(26), 31-46.
Tan, Ş. (2009). Öğretim ilke ve yöntemleri. Ankara: Pegem Akademi Yayıncılık.
Taşdemir, M. (2006). Sınıf öğretmenlerinin planlama yeterliklerini algılama düzeyleri. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi,
3(4), 287-307.
Taşpınar, M. (2017). Kuramdan uygulamaya öğretim ilke ve yöntemleri. Pegem Atıf İndeksi, 1-387.
Tekin, H. (2017). Eğitimde ölçme ve değerlendirme. Ankara: Yargı Yayınları.
Wiseman, A.W., Alromi, N.H., & Alshumrani, S. (2014), Challenges to creating an Arabian Gulf knowledge economy,
Education for a Knowledge Society in Arabian Gulf Countries (International Perspectives on Education and So-
ciety, Vol. 24), Emerald Group Publishing Limited, pp. 1-33.
GÖRSEL KAYNAKÇA
91