Page 85 - JUDO
P. 85

UYGULAMA              Kata Juji Jime Tekniği


                    Aşağıdaki çalışmayı öğretmen rehberliğinde yönergeyi takip ederek uygulayınız.
                •  Üçer kişilik gruplar oluşturunuz.
                •  Uygulama yapacak sporcular judo elbiseleriyle tatami üzerinde hazır bulununuz.
                •  Tekniği  sırayla  uygulayınız.  Tekniği  uygulayan  sporcuyu  dikkatlice  gözlemleyiniz.
                    Uygulama sonunda verilen akran değerlendirme formuna göre gözlenecek davranışları
                    sırasıyla değerlendiriniz.
                •  Grup içinde görev değişikliği yaparak uygulamayı tekrarlayınız.
                •  Eksik görülen noktaları çalışarak gideriniz.






                                 KATA JUJI JIME TEKNİĞİNİN AKRAN DEĞERLENDİRME FORMU
                   Bu akran değerlendirme formu öğrencinin kata juji jime tekniğini uygularken yapacağı davranışları kapsa-
                maktadır. Öğrenci tekniği uygularken arkadaşı uygulama hatalarına göre en uygun seçeneğin altına ‘’X’’ işareti
                koyar.
                Değerlendirilen Öğrencinin Adı Soyadı :
                Sınıfı ve Numarası                                :

                                     Gözlenecek Davranışlar                     Gerçekleşti  Gerçekleşmedi
                Bir elinin başparmağını ukenin yakasının dışına getirir.
                Diğer parmaklarını ise içeri yerleştirir.
                Diğer elinin dört parmağını ukenin yakasının dışına getirir.
                Başparmağını içeri yerleştirir.

                Ellerini ukenin omuzlarına gelecek kadar içeri yerleştirir.
                İki eliyle ukeyi elbisesinin yakasından kendine doğru çeker.
                Dirseklerini aşağı doğru indirir.
                Çalışma sonunda  “Gerçekleşmedi”  olarak işaretlenen davranışlar çalışılarak eksikler giderilir.
                Gözlemi yapan öğrencinin arkadaşının performansı hakkındaki görüşleri:


                .................................................................................................................................................................................
                .................................................................................................................................................................................
                .................................................................................................................................................................................
                .................................................................................................................................................................................
                .................................................................................................................................................................................

                .................................................................................................................................................................................
                .................................................................................................................................................................................
                .................................................................................................................................................................................
                .................................................................................................................................................................................
                .................................................................................................................................................................................
                ..................................................................................................................................................................................







                                                                                                     83
   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90