Page 136 - RİTİM EĞİTİMİ VE HALK DANSLARI 11
P. 136

DERS İÇİ ETKİNLİK

                           Aşağıda verilen ritim notasını sınıf ortamında önce tek tek sonra tüm sınıfın katılımıyla çalınız.


                                    MUSTAFA KEMAL PAŞA

                                    SAMSUN’DA






                                    HOŞ GELİŞLER OLA MUSTAFA KEMAL PAŞA




                  Allegro                                                                        Yöresi: Kars
                    12     Ï Ï Ï Ï    Ï Ï Ï Ï      Ï    Ï        Ï Ï Ï Ï          Ï    Ï         Ï Ï Ï Ï
                  ‹ 8   Ï  J       Ï  J        Ï   J  Ï     Ï    J           Ï    J  Ï      Ï    J
                                                      J                             J



                         Ï    Ï   Ï    Ï Ï Ï Ï        Ï Ï Ï Ï       Ï    Ï         Ï    Ï        Ï Ï Ï Ï
                  ‹  Ï   J  Ï          J         Ï    J        Ï    J  Ï      Ï    J  Ï     Ï    J
                           J                                          J              J



                         Ï Ï Ï Ï       Ï Ï Ï Ï        Ï    Ï        Ï Ï Ï Ï        Ï   Ï Ï    Ï Ï . Ï
                  ‹  Ï   J        Ï    J         Ï    J  Ï     Ï    J         Ï    J  Ï     Ï
                                                        J
























                       Gençler! Cesaretimizi takviye ve idame eden sizlersiniz. Siz; almakta ol-
                duğunuz terbiye ve irfan ile insanlık ve medeniyetin, vatan sevgisinin, fikir hür-
                riyetinin en kıymetli timsali olacaksınız. Yükselen yeni nesil, istikbal sizsiniz!

                                                                                                             Mustafa Kemal ATATÜRK

                      DERS DIŞI ETKİNLİK
        4. ÜNİTE      şabileceğiniz değişik kaynaklardan görseller izleyiniz. Edindiğiniz fikir ve görüşleri arkadaşla-
                      Farklı coğrafi bölgelerde ve illerde yaygın olarak görülen “Harmandalı Zeybeği”ne ilişkin ula-
                      rınızla sınıf ortamında paylaşınız.


                                                            134
   131   132   133   134   135   136   137   138   139   140   141