Page 8 - Felsefe 11 | 4.Ünite
P. 8
4. ÜNİTE
Uygulama
Aşağıda verilen karekoddaki linkte yer alan videoda doğuştan görme engelli olan Eşref Armağan’ın gör-
me perspektifinde olan şekilleri nasıl çizebildiğine yönelik bilimsel bir araştırma anlatılmıştır (Görsel 4.3).
Bu anlatımdan hareketle Eşref Armağan’da oluşan çizim bilgisinin kaynağını, rasyonalizm ve empirizm
akımlarından hangisi size göre daha iyi açıklamaktadır? Bunun nedenini boş bırakılan bölüme yazınız. Daha
sonra görüşlerinizi sınıfta paylaşıp değerlendiriniz.
Görme engelli ressam Eşref Armağan’ın videosu
http://kitap.eba.gov.tr/KodSor.php?KOD=6250
Görme engelli ressam Eşref Armağan’ın resim galerisi
http://kitap.eba.gov.tr/KodSor.php?KOD=6251
Görsel 4.3: Eşref Armağan’ın tablosu
RASYONALİZM
......................................................................................................................................
......................................................................................................................................
......................................................................................................................................
......................................................................................................................................
......................................................................................................................................
......................................................................................................................................
......................................................................................................................................
......................................................................................................................................
......................................................................................................................................
EMPİRİZM
......................................................................................................................................
......................................................................................................................................
......................................................................................................................................
......................................................................................................................................
......................................................................................................................................
......................................................................................................................................
......................................................................................................................................
......................................................................................................................................
......................................................................................................................................
102