Page 57 - Biyoloji Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri
P. 57

Biyoloji

                                         9. SINIF - FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETIM ETKINLIKLERI



                                     SF1: Öğrenciler ilgi ve istek durumuna göre düz yazı, dijital oyun, resim çizme,
                                     kolaj, seslendirme, powerpoint sunumu, farklı web 2.0 araçları seçerek ürün
                                     geliştirme yapılabilir.

                                     SF2:  Öğrenci  ihtiyaçlarına  göre  soru  sorma  işlemi  yazılı  olarak  yapılabilir.
         Süreç
                                     Öğrenci ihtiyaçlarına göre  gelen yanıtlar yazılı olarak verilebilir.
                                     SF3: Öğretmen özetlemeyi sunuş yoluyla yapabilir, zihin haritası oluşturabilir,
                                     poster hazırlayabilir.

                                     SF4:  Öğrenci  istek  ve  ihtiyaç  doğrultusunda  bireysel  olarak  da  etkinliği
                                     tamamlayabilir.

                                     ÜF1:  Kendini  değerlendirme  ölçeği  yazı  puntosu  büyütülerek  öğrencilerle
         Ürün                        paylaşılabilir, dijital ortamda hazırlanarak seslendirilebilir, kabartma harf-
                                     lerle hazırlanabilir. Desteğe ihtiyaç duyan öğrencilerde değerlendirme işle-
                                     mi öğretmen tarafından yapılabilir, akran değerlendirmesi yapılabilir.


                                     FOÖD1:  Öğretmen,  öğrencilerin  grup  çalışması  yapabilmeleri  için  sıra  ve
                                     masaları  düzenleyebilir.  Grup  çalışmasına  fiziki  erişim  konusunda  sınırlılık
         Fiziksel Öğrenme Ortamı     yaşayan öğrenciler için rahat hareket edilebilecek ortamı sağlayabilir.
         Düzenlemeleri               FOÖD2: Öğretmen, öğrencilerin değerlendirmeye katılacakları masaları fi-
                                     ziki erişim konusunda sınırlılık yaşayan öğrenciler için rahat hareket edebile-
                                     cekleri şekilde düzenleyebilir.












































                                                                                                         57
   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62