Page 136 - İngilizce Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri
P. 136

İngilizce

        11.SINIF - FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETİM ETKİNLİKLERİ



                               Writing:
                               Ders  sonunda  öğretmen  öğrencilerden  okul  dışında  bağımsız  bir  çalışma  olarak
                               EBA’da  “#Iwish  (#keşke)”  etiketiyle  pişmanlıklarını  ve  dileklerini  160  karakterle
                               yazmalarını ister (SF6).
                               Ders sonunda bağımsız çalışma olarak öğrencilere verilen yazma etkinliğinde öğ-
         Değerlendirme         rencilerin derste öğrendikleri hedef kelime ve yapıları kullanıp kullanmadığı öğret-
                               men tarafından holistik rubrik (Bkz. EK1) ile değerlendirilir (ÜF2).

                                 •  Gereksinimi olan öğrenciler için özelleştirilmiş okuma materyalleri sağlayın.
                                 •  Erişilebilir teknoloji araçları (ekran okuyucular, özel klavyeler vb.) sağlayın.
         Kullanılan Evrensel
         Tasarım Ögeleri         •  Öğrencilere proje, sunum veya sözlü sınav gibi farklı görev tamamlama seçe-
                                   nekleri sunun.
                                 •  Öğrencilere kendi öğrenme hızlarında ilerleme fırsatı sunun.





         EK1: Holistic Rubric for Written Text
         Student’s Name: .......................................................

                                  5              4             3              2               1
          CRITERIA  /
          PERFORMANCE        EXCELLENT     VERY GOOD         GOOD           FAIR            NEEDS
                                                                                        IMPROVEMENT

          GRAMMAR


          SPELLING &
          PROOFREADING

          VOCABULARY


          CONTENT &
          ACCURACY

          KNOWLEDGE
          GAINED



















    136
   131   132   133   134   135   136   137   138   139   140   141