Page 136 - İngilizce Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri
P. 136
İngilizce
11.SINIF - FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETİM ETKİNLİKLERİ
Writing:
Ders sonunda öğretmen öğrencilerden okul dışında bağımsız bir çalışma olarak
EBA’da “#Iwish (#keşke)” etiketiyle pişmanlıklarını ve dileklerini 160 karakterle
yazmalarını ister (SF6).
Ders sonunda bağımsız çalışma olarak öğrencilere verilen yazma etkinliğinde öğ-
Değerlendirme rencilerin derste öğrendikleri hedef kelime ve yapıları kullanıp kullanmadığı öğret-
men tarafından holistik rubrik (Bkz. EK1) ile değerlendirilir (ÜF2).
• Gereksinimi olan öğrenciler için özelleştirilmiş okuma materyalleri sağlayın.
• Erişilebilir teknoloji araçları (ekran okuyucular, özel klavyeler vb.) sağlayın.
Kullanılan Evrensel
Tasarım Ögeleri • Öğrencilere proje, sunum veya sözlü sınav gibi farklı görev tamamlama seçe-
nekleri sunun.
• Öğrencilere kendi öğrenme hızlarında ilerleme fırsatı sunun.
EK1: Holistic Rubric for Written Text
Student’s Name: .......................................................
5 4 3 2 1
CRITERIA /
PERFORMANCE EXCELLENT VERY GOOD GOOD FAIR NEEDS
IMPROVEMENT
GRAMMAR
SPELLING &
PROOFREADING
VOCABULARY
CONTENT &
ACCURACY
KNOWLEDGE
GAINED
136