Page 131 - İngilizce Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri
P. 131
İngilizce
11.SINIF - FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETİM ETKİNLİKLERİ
farklı poster önünde durarak konuşma yapması sağlanır. Bu şekilde her öğrenci hem
kendi posterini savunur hem de diğer posterleri gezerek öğrencilere sorular sorar ve
deneyimleri hakkında konuşur. Bu süreçte öğrenciler akran değerlendirmesi yaparlar.
Akran Değerlendirmesi:
Öğrencilere bir akran değerlendirme formu dağıtılır (ÜF1). Formda aşağıdaki soru-
lar yer alabilir:
"What did you like the most about this experience?"
"What can be improved in the presentation?"
Değerlendirme
Öğrencilerin galeri yürüyüşü sırasında etkileşimde bulundukları en az üç dört farklı
öğrenciyi değerlendirmesi için duvarlara asılı posterleri rahatça incelemesine imkân
sağlanır. Her öğrenci gözlemlediği öğrencilerin posterlerine ve sunumlarına geri bil-
dirim verir. Öğrenciler değerlendirme formlarını doldurarak incelediği postere yapış-
tırır (SF7). Öğretmen süreç içerisinde grupları ziyaret ederek mentörlük yapar ve geri
bildirim verir.
• Erişilebilir teknoloji araçları (ekran okuyucular, özel klavyeler vb.) sağlayın.
• Erişilebilir teknoloji araçları (ekran okuyucular, özel klavyeler vb.) sağlayın.
Kullanılan Evrensel • Öğrencilere proje, sunum veya sözlü sınav gibi farklı görev tamamlama seçenek-
Tasarım Ögeleri leri sunun.
• Öğrenme materyallerine erişimde esneklik sağlayın (dijital kopyalar, interaktif
uygulamalar vb.).
131