Page 164 - İngilizce Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri
P. 164

İngilizce

        12.SINIF - FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETİM ETKİNLİKLERİ



                               Geri  Bildirim  ve  Değerlendirme:  Öğretmen  tartışmanın  sonunda  öğrenci
                               gruplarına  geri  bildirim  sağlar  ve  tartışma  sürecini  değerlendirir.  Öğrencilerin
                               katılımına, argümanlarına ve eleştirel düşünme becerilerine ilişkin gruplara sözlü
                               dönütler verir (SF6).

                               Öğretmen tarafından tartışma sürecine uygun “Can-Do Statements” (Bkz. EK1)
                               hazırlanır. Öğrencilerin kendilerini değerlendirmeleri istenir. “Can Do Statements”,
                               öğrencilerin  konuşma  ve  yazma  becerilerini  ne  derecede  yapabildiğini  veya  ne
         Değerlendirme
                               derecede yapabileceğini ifade eder. "Can Do Statements"  öğrencilerin konuşma,
                               yazma becerilerini ne kadar başarılı bir şekilde gerçekleştirebildiklerini ölçmek için
                               kullanılabilir (ÜF1).
                                 •  Görsel ve işitsel materyallerle dersleri zenginleştirin.

                                 •  Grup çalışmaları ve akran öğrenimi için alanlar oluşturarak sosyal etkileşimi
                                   teşvik edin.

         Kullanılan Evrensel     •  Sınıf içinde hareket edebilecekleri ve rahat edebilecekleri bir düzen oluşturun.
         Tasarım Ögeleri
                                 •  Alternatif değerlendirme yöntemleri kullanın (uzatılmış zaman, alternatif ölç-
                                   me ve değerlendirme biçimleri vb.).

                                 •  Öğrencilere kendi hedeflerini belirleme ve kendi çalışmalarını değerlendirme
                                   fırsatları sunun.







            EK1: Self Assessment




                                                                             Yes, I can.  I think I can.  I need more   practice.







            1. Can you distinguish between positive and negative expressions about
            human rights?

            2. Can you express your opinion about human rights?

            3. Can you discuss the problems / difficulties of the disadvantaged
            people in the world?

             4. Can you write a motto / slogan about human rights?










    164
   159   160   161   162   163   164   165   166   167   168   169