Page 43 - İngilizce Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri
P. 43
İngilizce
9.SINIF - FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETİM ETKİNLİKLERİ
EK4: Holistik Rubrik Tablosu
Video Kaydı Değerlendirme
Öğrencinin Adı-Soyadı: Tarih
Kriter 5 4 3 2 1
Konuşmanın Öğrenci Konuşma Konuşma bazen Konuşma Konuşma
Akıcılığı ve konuşmasını genellikle kesintili ve oldukça kesintili akıcılıktan
Doğal Olarak akıcı ve doğal akıcıdır ancak konuşmacının ve anlaşılması uzaktır.
İfadesi bir şekilde bazı küçük ifade etmek zordur. Konuşmacı
yapar. Dil takılmalara istediği fikirler Konuşmacının ifade etmek
becerilerini veya tekrarlara net değildir. ifade etmek istediği fikirleri
etkili bir şekilde rastlanabilir. istediği fikirler belirgin bir
kullanır ve belirsizdir. şekilde ifade
izleyiciyi edemez.
sürükler.
İçerik Zenginli- Konuşmacı Konuşma Konuşma temel Konuşmanın Konuşmacının
ği ve Derinliği konuyu genellikle bir içeriğe içeriği oldukça ses tonu
kapsamlı bir zengin bir sahiptir, bazı sığdır ve ve vurgusu
şekilde ele alır içeriğe sahiptir, noktalarda önemli detaylar neredeyse hiç
ve ilgi çekici bazı noktalarda yetersiz eksiktir. etkili değildir.
detaylar sunar. derinlemesine detaylar veya
açıklamalar açıklamalar
yapılabilir. vardır.
Sözel İletişim Konuşma Konuşmacı Konuşmacının Konuşmacının Konuşmacının
Becerileri zengin içeriğe genellikle etkili ses tonu ve ses tonu, ses tonu
sahiptir ve bir ton ve vurgu vurgusu bazen vurgusu ve vurgusu
derinlemesine kullanır. Bazı etkisiz veya oldukça neredeyse hiç
bir şekilde ele noktalarda daha monoton etkisizdir ve etkili değildir.
alınır. fazla çeşitlilik olabilir. izleyiciyi sıkar.
gerekebilir.
Sunumun Konuşma Konuşma Konuşma Konuşma Konuşma
Genel Etkisi izleyiciyi etkiler. genellikle izleyicide izleyicide izleyicide
İzleyiciyi izleyiciyi etkiler sınırlı bir etki neredeyse herhangi bir
bilgilendirir, ancak bazı bırakır ve daha hiçbir etki etki bırakmaz
eğlendirir veya noktalarda daha fazla ilgi çekici bırakmaz ve ve izleyicinin
düşündürür. fazla canlılık olabilir. unutulur. ilgisini çekmez.
veya ilgi olabilir.
43