Page 174 - Tarih Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri
P. 174

T.C. Inkılap Tarihi ve Atatürkçülük

        12.SINIF - FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETIM ETKINLIKLERI



                               ÜF2: Öğretmen, öğrencilere bireysel olarak tanılayıcı dallanmış ağaç formu dağı-
                               tır.
                               Bu formda:
                                   •  Millî Cemiyetler

                                   •  Azınlıkların Kurduğu Cemiyetler
                                 •  Türklerin Kurduğu Zararlı Cemiyetler
                               başlıkları yer alır. Başlıkların altını öğrencilerin doldurması istenir. Gereksinim du-
                               yan öğrenciler için forma doldurulacak cümleler karışık şekilde yazılabilir. Öğren-
                               cilerden, bu cümleleri ayırt ederek uygun başlığın altına sürüklemeleri istenebilir.
                               Tanılayıcı dallanmış ağacı formu yerine, zihin haritası, infografik gibi araçlar da
                               kullanılabilir.
                               FÖOD1: Öğrencilerin seçtikleri karelerdeki görevlerini yerine getirmeleri için çalış-
         Fiziksel Öğrenme      ma grupları ile birlikte oturması istenir. Sınıfın fiziki koşullarına göre grupların ça-
         Ortamı Düzenlemeleri  lışma sırasında ses olarak birbirini etkilemeyecek şekilde düzenlenmesi gerekebilir.
                               Çalışma ortamının ışığının uygun olmasına da dikkat edilmelidir.





















































    174
   169   170   171   172   173   174   175   176   177   178   179