Page 133 - Türk Dili ve Edebiyatı Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri
P. 133

Türk Dili ve Edebiyatı

                                        11.SINIF - FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETIM ETKINLIKLERI



                               ÜF1: Öğrencilerin dikkat etmesi gereken dereceli puanlama anahtarı kuralları, et-
                               kileşimli tahtadan açılarak tartışma etkinliği boyunca takip edebilmesi sağlanabi-
                               lir.

         Ürün                  ÜF2: Değerlendirme grubundaki öğrencilerden puanlamada zorlanan öğrenciler
                               dereceli puanlama anahtarında puan vermekte zorlanan öğrenciler için puan ver-
                               mek yerine “evet hayır” şeklinde cevaplar verebileceği başka değerlendirme araç-
                               ları  kullanabilir.  Okumakta  zorlanan  öğrenciler  için  grupta  okuyucu  belirlenerek
                               ölçek maddeleri okunabilir.
                               FÖOD1: Etkileşimli tahtayı görmekte, duymakta zorlanan öğrenciler gereksinim-
                               leri doğrultusunda sınıfta uygun yerlere oturtulabilir.
         Fiziksel Öğrenme
         Ortamı Düzenlemeleri  FÖOD2: Etkileşimli tahta kullanılırken perde, cam ve ışık gibi ortam koşulları dü-
                               zenlenebilir. Tahtanın ekran görüntüsünü bozabilecek etmenler ortadan kaldırıla-
                               rak ekran parlaklığı düzenlenebilir.


























































                                                                                                         133
   128   129   130   131   132   133   134   135   136   137   138