Page 27 - Türk Dili ve Edebiyatı Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri
P. 27
Türk Dili ve Edebiyatı
9.SINIF - FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETIM ETKINLIKLERI
SF1: Öğrenci grupları oluşturulurken sınıfta desteğe ihtiyacı olan öğrencilerin onla-
ra destek olabilecek akranlarıyla aynı grupta olmasına dikkat edilebilir.
Süreç SF2: Öğretmen gruplarda sözcü, okuyucu ve yazıcıyı seçerken öğrencilerin yeterli-
liklerine, gereksinimlerine ve derse katılımlarına göre karar verebilir. Katılımı artır-
mak adına bir grupta birden fazla sözcü, okuyucu ve yazıcı seçilebilir.
ÜF1: Gruplar tarafından hazırlanacak olan zihin haritalarının dijital görüntüleri
daha sonra tekrar edebilmeleri için EBA platformunda paylaşılabilir.
Ürün
ÜF2: Yazılan şiirler sınıf panosunda sergilenebilir veya okul gazetesinde yayınla-
nabilir.
Fiziksel Öğrenme FÖOD1: Grup çalışmaları tahtaya veya sınıf panosuna asılırken her öğrencinin eri-
Ortamı Düzenlemeleri şebileceği yükseklikte, kolaylıkla okunabilir uzaklıkta olması sağlanabilir.
27