Page 27 - Türk Dili ve Edebiyatı Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri
P. 27

Türk Dili ve Edebiyatı

                                          9.SINIF - FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETIM ETKINLIKLERI



                               SF1: Öğrenci grupları oluşturulurken sınıfta desteğe ihtiyacı olan öğrencilerin onla-
                               ra destek olabilecek akranlarıyla aynı grupta olmasına dikkat edilebilir.
         Süreç                 SF2: Öğretmen gruplarda sözcü, okuyucu ve yazıcıyı seçerken öğrencilerin yeterli-
                               liklerine, gereksinimlerine ve derse katılımlarına göre karar verebilir. Katılımı artır-
                               mak adına bir grupta birden fazla sözcü, okuyucu ve yazıcı seçilebilir.

                               ÜF1:  Gruplar  tarafından  hazırlanacak  olan  zihin  haritalarının  dijital  görüntüleri
                               daha sonra tekrar edebilmeleri için EBA platformunda paylaşılabilir.
         Ürün
                               ÜF2: Yazılan şiirler sınıf panosunda sergilenebilir veya okul gazetesinde yayınla-
                               nabilir.
         Fiziksel Öğrenme      FÖOD1: Grup çalışmaları tahtaya veya sınıf panosuna asılırken her öğrencinin eri-
         Ortamı Düzenlemeleri  şebileceği yükseklikte, kolaylıkla okunabilir uzaklıkta olması sağlanabilir.





























































                                                                                                         27
   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32