Page 50 - İKİ BOYUTLU SANAT ATÖLYE 12
P. 50
DERECELİ PUANLAMA ANAHTARI
Uygulama etkinliğini değerlendirmek için aşağıda listelenen ölçütlerin öğrenci tarafından
gerçekleştirilme düzeylerini ifadenin karşısında bulunan yere koyarak işaretleyiniz.
Öğrencinin Adı Soyadı:
Sınıfı:
Numarası:
DERECELER
ÖLÇÜTLER Çok İyi İyi Orta Geliştirilebilir Zayıf
5 4 3 2 1
Soyutlama çalışmaları için gerekli ön
1
hazırlıkları yaptı.
Soyutlama çalışması yapacağı portreyi
2 tanımak için çeşitli desen çalışmaları
yaptı.
3 Soyutlama çalışması için sanat tarihine
mal olmuş ressamları inceledi.
Soyutlama çalışması yapacağı portreyi
4 sadeleştirmek için çeşitli biçim araştır-
maları yaptı.
5 Akrilik ve yağlıboya tekniğinin olanak-
larını düşünerek paletini hazırladı.
Tamamlanan uygulama çalışmasından
6 edindiği kazanımlarını arkadaşlarıyla
paylaştı.
ÖLÇEK PUANI
Ölçek puanını 100’lük sisteme dönüştürme işlemi: Tablodan alınabilecek en yüksek puan, her
bir kriter için 5 puandır. 100’lük sisteme çevirmek için formül:
(Ölçek puanı x 100) / Alınabilecek en yüksek toplam puan (30)= Puan
Değerlendirme: Ölçekten100 üzerinden 70 aldıysanız bu öğrenme için başarınız yeterli düzeyde
demektir. 69 veya altında puan almışsanız ilgili önceki öğrenmeleri tekrar etmelisiniz.
48