Page 46 - İKİ BOYUTLU SANAT ATÖLYE 12
P. 46
DERECELİ PUANLAMA ANAHTARI
Uygulama etkinliğini değerlendirmek için aşağıda listelenen ölçütlerin öğrenci tarafından
gerçekleştirilme düzeylerini ifadenin karşısında bulunan yere koyarak işaretleyiniz.
Öğrencinin Adı Soyadı:
Sınıfı:
Numarası:
DERECELER
ÖLÇÜTLER Çok İyi İyi Orta Geliştirilebilir Zayıf
5 4 3 2 1
Stilizasyon çalışması için gerekli ön hazır-
1
lıklar yaptı.
Stilizasyon çalışması için gerekli malze-
2
meleri temin etti.
Stilizasyon çalışması için sanat tarihine
3 mal olmuş ressamları inceledi.
Stilize edeceği organik maddeyi tanımak
4 için çeşitli etütler yaptı.
Akrilik ve yağlıboya tekniğinin olanak-
5 larını düşünerek paletini hazırladı.
Tamamlanan uygulama çalışmasından
6 edindiği kazanımlarını arkadaşlarıyla
paylaştı.
ÖLÇEK PUANI
Ölçek puanını 100’lük sisteme dönüştürme işlemi: Tablodan alınabilecek en yüksek puan, her
bir kriter için 5 puandır. 100’lük sisteme çevirmek için formül:
(Ölçek puanı x 100) / Alınabilecek en yüksek toplam puan (30)= Puan
Değerlendirme: Ölçekten100 üzerinden 70 aldıysanız bu öğrenme için başarınız yeterli düzeyde
demektir. 69 veya altında puan almışsanız ilgili önceki öğrenmeleri tekrar etmelisiniz.
44