Page 116 - Öğretim Programı Okuryazarlığı Öğretmen Rehber Kitabı
P. 116

Öğretim Programı Okuryazarlığı                EK 1: Felsefe 11 (11.1.1.- Hatırlama) Ders Planı Örneği


                  Süre: 10 dk.
                  Öğrencilere;
                  •  Ortaöğretim Genel Müdürlüğüne ait aşağıda genel ağ linki verilen “Felsefe Soru Bankası”ndaki çoktan seç-
                   meli soru testi öğrencilere uygulanır. Daha sonra buradaki “boşluk doldurma testi” ve “bağlamlı ve beceri
                   temelli soru testi” ödev olarak verilir. (10 dk.)
                   https://ogmmateryal.eba.gov.tr/soru-bankasi-soru-tipi-sec/felsefe?s=8&d=15&u=0&k=151&t=css






              4-ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME


























                                              Görsel: Felsefe Soru Bankası





              Bu çalışmada süreç ve sonuç değerlendirme mantığı uygulanmıştır. Ders işlenişindeki uygulama, süreçteki ölçme ve de-
              ğerlendirmeyi karşılarken burada verilen çoktan seçmeli soru testi ise sonuç değerlendirmeyi karşılar.
              Öğrencinin bireysel çalışması ve kendini değerlendirmesinin sağlanması hedeflenmiştir ve bunun için “boşluk doldurma
              testi” ve “bağlamlı ve beceri temelli soru testi” ödev olarak verilmiştir.





















           YAZARLAR: Ersan DEĞİRMEN, Hafize DEMİRKAYA, Hakan KOÇER, Sarper Serkan AVCI





       114
      114
   111   112   113   114   115   116   117   118   119   120   121