Page 116 - Öğretim Programı Okuryazarlığı Öğretmen Rehber Kitabı
P. 116
Öğretim Programı Okuryazarlığı EK 1: Felsefe 11 (11.1.1.- Hatırlama) Ders Planı Örneği
Süre: 10 dk.
Öğrencilere;
• Ortaöğretim Genel Müdürlüğüne ait aşağıda genel ağ linki verilen “Felsefe Soru Bankası”ndaki çoktan seç-
meli soru testi öğrencilere uygulanır. Daha sonra buradaki “boşluk doldurma testi” ve “bağlamlı ve beceri
temelli soru testi” ödev olarak verilir. (10 dk.)
https://ogmmateryal.eba.gov.tr/soru-bankasi-soru-tipi-sec/felsefe?s=8&d=15&u=0&k=151&t=css
4-ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
Görsel: Felsefe Soru Bankası
Bu çalışmada süreç ve sonuç değerlendirme mantığı uygulanmıştır. Ders işlenişindeki uygulama, süreçteki ölçme ve de-
ğerlendirmeyi karşılarken burada verilen çoktan seçmeli soru testi ise sonuç değerlendirmeyi karşılar.
Öğrencinin bireysel çalışması ve kendini değerlendirmesinin sağlanması hedeflenmiştir ve bunun için “boşluk doldurma
testi” ve “bağlamlı ve beceri temelli soru testi” ödev olarak verilmiştir.
YAZARLAR: Ersan DEĞİRMEN, Hafize DEMİRKAYA, Hakan KOÇER, Sarper Serkan AVCI
114
114