Page 116 - Biyoloji Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri
P. 116

Biyoloji

        10. SINIF - FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETIM ETKINLIKLERI





                                     1.  Tablodaki canlılardan hangileri besin zincirinde üretici olarak bulunabilir?

                                        ..........................................................................................................................
                                     2.  Tablodaki canlılardan hangileri besin zincirinde birinci dereceden tüketici
                                        olarak bulunabilir?
                                        ..........................................................................................................................
         Değerlendirme
                                     3.  Tablodaki canlılardan hangileri besin zincirinde ikinci dereceden tüketici
                                        olarak bulunabilir?
                                        ..........................................................................................................................

                                     4.  Tablodaki canlılardan hangileri besin zincirinin son halkasında bulunabilir?
                                        ..........................................................................................................................




                                     Öğrenme için Evrensel Tasarım İlkeleri

                                        • Braille/sesli kitap
                                        • Puntosu büyütülmüş kartlar
                                        • Gerçek veya gerçeğe yakın materyaller

         Kullanılan Evrensel Tasarım     • Etkileşimli tahta/ekran okuyucu
         Ögeleri
                                        • Erişilebilir pano/kart/tablo
                                        • Erişilebilir oturma düzeni

                                        • Öğrencilere bilgi kartı, şarkı, şiir, slogan, poster, canlandırma, resim yap-
                                       ma gibi farklı görev tamamlama seçenekleri sunma

                                        • Süreç değerlendirme, ürün değerlendirme
                                        • Özel gereksinimli öğrenciler için materyal düzenleme





























    116
   111   112   113   114   115   116   117   118   119   120   121