Page 142 - Biyoloji Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri
P. 142

Biyoloji

        11. SINIF - FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETIM ETKINLIKLERI



                                     Üç kare tekniği (Tic-Tac-Toe) etkinlikleri bittikten sonra öğretmen öğrencile-
                                     re önceden hazırlayıp çoğalttığı çalışma yaprağını dağıtır (İF5).
                                     Örnek çalışma ekte verilmiştir.
         Değerlendirme
                                     Öğrencilere  formu  doldurmaları  için  süre  verilir.  Verilen  sürenin  sonunda
                                     öğretmen doğru yanıtları sınıfla paylaşır  ve öğrencilerin sorularını yanıtlar
                                     (ÜF2). Konuyu özetleyerek  dersi bitirir (SF4).


                                     Öğrenme için Evrensel Tasarım İlkeleri
                                        • Braille

                                        • Akıllı tahta/ekran okuyucu
         Kullanılan Evrensel Tasarım
         Ögeleri                        • Erişilebilir pano/kart/tablo
                                        • Bireysel çalışma yapacak öğrenciler için sessiz ortam seçenekleri sunma

                                        • Öğrencilere bilgi kartı, şarkı, şiir, slogan, canlandırma gibi farklı görev ta-
                                       mamlama seçenekleri sunma

                                        • Süreç değerlendirme, ürün değerlendirme


















































    142
   137   138   139   140   141   142   143   144   145   146   147