Page 69 - Biyoloji Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri
P. 69
Biyoloji
9. SINIF - FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETIM ETKINLIKLERI
SF5: Bilgiler yazılı, sözlü ya da dijital ortam kullanılarak paylaşılabilir. Bu bil-
giler dijital ortamda hazırlanabilir, bu bilgileri içeren bilgi kartları hazırlana-
Süreç
bilir, kartlar kabartma harfler kullanarak, puntoları büyütülerek, şekil-zemin
zıtlığına dikkat edilerek hazırlanabilir.
ÜF1: Öğrenciler moleküllerin hücre zarından geçme durumuna göre kavram
haritası hazırlayabilir, süreçle ilgili hikâye yazabilir, farklı web 2.0 araçları se-
Ürün çerek ürünler geliştirilebilir, sunu, afiş hazırlanabilir.
ÜF2: Kontrol listesi yazı puntoları büyütülebilir, dijital ortamda hazırlana-
bilir, dijital ortamda seslendirilebilir. Kontrol listesi üzerinde yapılacak işa-
retlemeler/alınacak notlar dijital ortamda yaptırılabilir, ses kaydı alınabilir,
ihtiyacı olan öğrencilere fazladan süre verilebilir.
Fiziksel Öğrenme Ortamı FÖOD1: Çalışma ortamına fiziki erişim konusunda sınırlılık yaşayan
Düzenlemeleri öğrenciler için rahat hareket edebilecekleri ortam sağlanabilir.
69