Page 69 - Biyoloji Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri
P. 69

Biyoloji

                                         9. SINIF - FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETIM ETKINLIKLERI



                                     SF5: Bilgiler yazılı, sözlü ya da dijital ortam kullanılarak paylaşılabilir. Bu bil-
                                     giler dijital ortamda hazırlanabilir, bu bilgileri içeren bilgi kartları hazırlana-
         Süreç
                                     bilir, kartlar kabartma harfler kullanarak, puntoları büyütülerek, şekil-zemin
                                     zıtlığına dikkat edilerek hazırlanabilir.
                                     ÜF1: Öğrenciler moleküllerin hücre zarından geçme durumuna göre kavram
                                     haritası hazırlayabilir, süreçle ilgili hikâye yazabilir, farklı web 2.0 araçları se-
         Ürün                        çerek ürünler geliştirilebilir, sunu, afiş hazırlanabilir.
                                     ÜF2: Kontrol listesi yazı puntoları büyütülebilir,  dijital ortamda hazırlana-
                                     bilir, dijital ortamda seslendirilebilir. Kontrol listesi  üzerinde yapılacak işa-
                                     retlemeler/alınacak notlar dijital ortamda yaptırılabilir, ses kaydı alınabilir,
                                     ihtiyacı olan öğrencilere fazladan süre verilebilir.
         Fiziksel Öğrenme Ortamı     FÖOD1: Çalışma ortamına fiziki erişim konusunda sınırlılık yaşayan
         Düzenlemeleri               öğrenciler için rahat hareket edebilecekleri ortam sağlanabilir.




























































                                                                                                         69
   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74