Page 50 - Coğrafya Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri
P. 50
Coğrafya
9.SINIF - FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETIM ETKINLIKLERI
ÜF1: Öğrencilerin yaptığı diyagram ve şekilleri, doğal afetlerin yer aldığı diyagram
başlığının altına yapıştırmaları istenebilir. Tahtaya erişimde güçlük yaşayan öğren-
ciler için tahta boyu ayarlanabilir veya bu işlemin dijital olarak gerçekleştirilmesi
sağlanabilir.
Ürün
ÜF2: Öğrenciler ilgileri doğrultusunda ürün hazırlayabilecekleri gibi öğretmen bu
süreçte öğrencilere ilgi ve becerileri doğrultusunda rehberlik edebilir. Öğrenciler
resim, yazı, şarkı, şiir ya da konuşma hazırlayabilecekleri gibi öğretmenin sınıfa ge-
tirdiği materyaller ile dilerse hikâye, afiş, poster oluşturabilir.
FOÖD1: Öğrencilerin çalışmalarını rahat yapabilmeleri için sınıfın fiziki şartları göz
Fiziksel Öğrenme önünde bulundurularak merkezler arasındaki mesafe ayarlanabilir. Öğrencilerin
Ortamı Düzenlemeleri bireysel çalışmalarına imkân sunan çalışma düzeni oluşturabilir, sıralar birleştirile-
rek grup çalışması için düzenlenebilir.
50