Page 50 - Coğrafya Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri
P. 50

Coğrafya

        9.SINIF - FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETIM ETKINLIKLERI



                               ÜF1: Öğrencilerin yaptığı diyagram ve şekilleri, doğal afetlerin yer aldığı diyagram
                               başlığının altına yapıştırmaları istenebilir. Tahtaya erişimde güçlük yaşayan öğren-
                               ciler için tahta boyu ayarlanabilir veya bu işlemin dijital olarak gerçekleştirilmesi
                               sağlanabilir.
         Ürün
                               ÜF2: Öğrenciler ilgileri doğrultusunda ürün hazırlayabilecekleri gibi öğretmen bu
                               süreçte öğrencilere ilgi ve becerileri doğrultusunda rehberlik edebilir. Öğrenciler
                               resim, yazı, şarkı, şiir ya da konuşma hazırlayabilecekleri gibi öğretmenin sınıfa ge-
                               tirdiği materyaller ile dilerse hikâye, afiş, poster oluşturabilir.
                               FOÖD1: Öğrencilerin çalışmalarını rahat yapabilmeleri için sınıfın fiziki şartları göz
         Fiziksel Öğrenme      önünde  bulundurularak  merkezler  arasındaki  mesafe  ayarlanabilir.  Öğrencilerin
         Ortamı Düzenlemeleri  bireysel çalışmalarına imkân sunan çalışma düzeni oluşturabilir, sıralar birleştirile-
                               rek grup çalışması için düzenlenebilir.





























































    50
   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55