Page 26 - İngilizce Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri
P. 26

İngilizce

        9.SINIF - FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETİM ETKİNLİKLERİ



                               SF4:  Ders  sırasında  öğretmen  öğrencilere  grup  çalışması  olarak  hazırlayacakları
                               ödev için (bir şehri tanıtan görsellerle zenginleştirilmiş poster, broşür, sunum vb.) ge-
                               rekli açıklamaları yapar.
                               SF5: Dikte oyunu görev dağılımında desteğe ihtiyacı olan öğrenciye hangi görevde
                               bulunmak istediği sorulur. Örneğin; yazman, süreyi tutan, lider. Bu kısımda öğrencinin
                               yapabileceği bir görev belirlenmesi ve öğrencinin aktif olarak grup çalışmasına dahil
                               olması sağlanır. Öğretmen sorunun cevabını yazılı olarak tahtanın yanına iliştirir. Öğ-
                               renciden cevabı sorunun alt kısmına yapıştırmasını ister.

                               SF6: Üzerinde çalışılacak olan şehre ilişkin şematik düzenleyiciler-grafik hazırlama-
                               ları sağlanır. Çalışma kâğıdında şehrin isminin yer aldığı bir bölüm oklar ile uzatılmış,
                               okların diğer ucunda şehre ilişkin bir özellik ve resim yer alır. Hazırlanacak olan poster,
                               broşür veya sunum için görsellerin hazırlanması istenir.

                               ÜF1: Çevresinde bulunan doğal unsurları içeren poster öğrenciye sunulur. Öğrenciye
                               daha önceden hazırlanmış olan kelime kartları verilir. Öğrenci, poster üzerinde ilgili
                               olan görsel ile eşleştirir.

         Ürün                  ÜF2: Desteğe ihtiyacı olan öğrenciler için akran değerlendirme formu Türkçe olarak
                               hazırlanır ve paylaşılır.
                               ÜF3: Desteğe ihtiyacı olan öğrencinin yaptıkları çalışmayı grup arkadaşıyla birlikte
                               yüklemesi sağlanır.
                               FÖOD1: RAFT tekniğinin kullanımına uygun olan bir sınıf iklimi oluşturulur. Çocukların
                               rahatça hareket edecekleri şekilde sınıf düzenlemesi yapılır. Fiziksel desteğe ihtiyacı
         Fiziksel Öğrenme      olan öğrencilerin panoya ürünlerini rahatça asmaları sağlanmalı, görme desteğine
         Ortamı Düzenlemeleri
                               ihtiyacı olan öğrenciler için yapılan çalışmalar rahatça görebilecekleri şekilde sergi-
                               lenmelidir.



































    26
   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31