Page 32 - İngilizce Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri
P. 32
İngilizce
9.SINIF - FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETİM ETKİNLİKLERİ
ÜF7: Öğrenciye performans ödevi video içerikli yerine farklı sunum tarzları ile ha-
zırlamalarına imkân tanınacak şekilde planlanır. Poster, ses kayıt vb.
ÜF8: Öğretmen tarafından desteğe ihtiyaç duyan öğrencinin kelimeyi akıcı oku-
ması, telaffuzunun doğruluğu aynı zamanda ödev hazırlama sürecindeki perfor-
mansı değerlendirilir.
ÜF9: Desteğe ihtiyacı olan öğrenci kurabiye tekniği ile değerlendirilir. Öğretmen
tarafından hazırlanan “biliyorum” ve “öğreniyorum” ifadelerinin yazılı olduğu kar-
tonun üzerine, serbest zamana ilişkin İngilizce ve Türkçe karşılıklarının yazılı olduğu
kelime kartlarını ilgili bölüme yapıştırmasını öğrenciden ister.
FÖOD1: Akıllı tahtada açılan görsellerin boyutları öğrencilerin görebileceği şekil-
de ayarlanır, gerekli durumlarda öğrenci için sıra düzenlemesi yapılır.
FÖOD2: Desteğe ihtiyacı olan öğrenciler için dinleme metinlerinin öğrencilerin du-
Fiziksel Öğrenme
Ortamı Düzenlemeleri yabileceği şekilde ses seviyesi ayarlanır ve başlatma / durdurma imkânı verilerek
takip etmesi kolaylaştırılır.
FÖOD3: Desteğe ihtiyacı olan öğrenciler için Jigsaw (ayrılıp birleştirme) tekniğin-
de sınıfta rahatlıkla hareket edebilecekleri şekilde sıra düzenlemesi yapılır.
32