Page 32 - İngilizce Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri
P. 32

İngilizce

        9.SINIF - FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETİM ETKİNLİKLERİ



                               ÜF7: Öğrenciye performans ödevi video içerikli yerine farklı sunum tarzları ile ha-
                               zırlamalarına imkân tanınacak şekilde planlanır. Poster, ses kayıt vb.
                               ÜF8: Öğretmen tarafından desteğe ihtiyaç duyan öğrencinin kelimeyi akıcı oku-
                               ması, telaffuzunun doğruluğu aynı zamanda ödev hazırlama sürecindeki perfor-
                               mansı değerlendirilir.
                               ÜF9: Desteğe ihtiyacı olan öğrenci kurabiye tekniği ile değerlendirilir. Öğretmen
                               tarafından hazırlanan “biliyorum” ve “öğreniyorum” ifadelerinin yazılı olduğu kar-
                               tonun üzerine, serbest zamana ilişkin İngilizce ve Türkçe karşılıklarının yazılı olduğu
                               kelime kartlarını ilgili bölüme yapıştırmasını öğrenciden ister.

                               FÖOD1: Akıllı tahtada açılan görsellerin boyutları öğrencilerin görebileceği şekil-
                               de ayarlanır, gerekli durumlarda öğrenci için sıra düzenlemesi yapılır.

                               FÖOD2: Desteğe ihtiyacı olan öğrenciler için dinleme metinlerinin öğrencilerin du-
         Fiziksel Öğrenme
         Ortamı Düzenlemeleri  yabileceği şekilde ses seviyesi ayarlanır ve başlatma / durdurma imkânı verilerek
                               takip etmesi kolaylaştırılır.

                               FÖOD3: Desteğe ihtiyacı olan öğrenciler için Jigsaw (ayrılıp birleştirme) tekniğin-
                               de sınıfta rahatlıkla hareket edebilecekleri şekilde sıra düzenlemesi yapılır.



















































    32
   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37