Page 60 - İngilizce Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri
P. 60

İngilizce

        9.SINIF - FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETİM ETKİNLİKLERİ



          ETKİNLİK 8

        TEMA 6: BRIDGING CULTURE

                               E9.6.R1. Students will be able to scan short texts describing some famous cities in the
         Etkinliğe             world for specific information.
         Dönüştürülecek
         Öğrenme Çıktıları     E9.6.W2. Students will be able to write a series of sentences about the city that they
                               would like to visit by indicating reasons.

                               Ülkelerin isimlerini ve ülkeyi temsil eden sembolleri bilir.
         Ön Koşul Beceriler /   Ülkemizde yer alan şehirlerin kültürel özelliklerini bilir.
         Temel Kabuller        Daha önce ziyaret etmiş olduğu yerlerin kültürel farklılıkları hakkında konuşur.
                               Dünyaca ünlü şehirlerin bazı özellikleri hakkında metinler okuyabilir.

         Tema Bazlı Öğrenci    Ülkelerin sembolü haline gelen tarihî, kültürel zenginliklerini ayırt etmekte zorlanabilir.
         İhtiyaçları           Şehirlerin kültürel özelliklerini fark etmekte zorlanabilir.
                                              Farklılaştırma Alanları

                               İF1:  Görme  desteğine  ihtiyaç  duyan  bireyler  için  ülkeler  ve  şehirlerle  ilgili  açılan
                               görsellerin sınıf içerisinde rahatça görebilecekleri şekilde boyutu ayarlanabilir.
         İçerik                İF2: Desteğe ihtiyacı olan öğrenci için hazırlanmış olan çalışma kâğıdı verilir. Çalışma
                               kâğıdına şehir isimleri ve o şehirlere ait farklı görseller yerleştirilir. Öğrenci bu kısımda
                               ilgili şehirle görselleri eşleştirme çalışması yapar.
                               SF1: Desteğe ihtiyacı olan öğrenci hazırlanan metinde yer alan cümlelerin bir kısmını
         Süreç
                               gruba okur.
                               ÜF1: Öğretmen tarafından (3’lü likert) derecelendirme ölçeği hazırlanır. Öğrenciden
         Ürün
                               bu ölçeğe göre dersteki öğrenme süreçlerini değerlendirmesi istenir.
         Fiziksel Öğrenme      FÖOD1:  Öğrencilerin  grup  çalışmasında  grup  arkadaşlarıyla  kolaylıkla  etkileşim
         Ortamı Düzenlemeleri  kuracak bir şekilde fiziksel ortam sağlanır.































    60
   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65