Page 60 - İngilizce Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri
P. 60
İngilizce
9.SINIF - FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETİM ETKİNLİKLERİ
ETKİNLİK 8
TEMA 6: BRIDGING CULTURE
E9.6.R1. Students will be able to scan short texts describing some famous cities in the
Etkinliğe world for specific information.
Dönüştürülecek
Öğrenme Çıktıları E9.6.W2. Students will be able to write a series of sentences about the city that they
would like to visit by indicating reasons.
Ülkelerin isimlerini ve ülkeyi temsil eden sembolleri bilir.
Ön Koşul Beceriler / Ülkemizde yer alan şehirlerin kültürel özelliklerini bilir.
Temel Kabuller Daha önce ziyaret etmiş olduğu yerlerin kültürel farklılıkları hakkında konuşur.
Dünyaca ünlü şehirlerin bazı özellikleri hakkında metinler okuyabilir.
Tema Bazlı Öğrenci Ülkelerin sembolü haline gelen tarihî, kültürel zenginliklerini ayırt etmekte zorlanabilir.
İhtiyaçları Şehirlerin kültürel özelliklerini fark etmekte zorlanabilir.
Farklılaştırma Alanları
İF1: Görme desteğine ihtiyaç duyan bireyler için ülkeler ve şehirlerle ilgili açılan
görsellerin sınıf içerisinde rahatça görebilecekleri şekilde boyutu ayarlanabilir.
İçerik İF2: Desteğe ihtiyacı olan öğrenci için hazırlanmış olan çalışma kâğıdı verilir. Çalışma
kâğıdına şehir isimleri ve o şehirlere ait farklı görseller yerleştirilir. Öğrenci bu kısımda
ilgili şehirle görselleri eşleştirme çalışması yapar.
SF1: Desteğe ihtiyacı olan öğrenci hazırlanan metinde yer alan cümlelerin bir kısmını
Süreç
gruba okur.
ÜF1: Öğretmen tarafından (3’lü likert) derecelendirme ölçeği hazırlanır. Öğrenciden
Ürün
bu ölçeğe göre dersteki öğrenme süreçlerini değerlendirmesi istenir.
Fiziksel Öğrenme FÖOD1: Öğrencilerin grup çalışmasında grup arkadaşlarıyla kolaylıkla etkileşim
Ortamı Düzenlemeleri kuracak bir şekilde fiziksel ortam sağlanır.
60