Page 65 - İngilizce Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri
P. 65
İngilizce
9.SINIF - FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETİM ETKİNLİKLERİ
SF4: Grup tarafından soruların ve cevapların hazırlanması sürecinde, desteğe ihti-
yacı olan öğrenci iş birliği ile çalışma konusunda desteklenmelidir. Grup tarafından
oluşturulan soru-cevaplar öğretmen tarafından Türkçe oluşturulur. Akranları ile
birlikte İngilizceye çevirme çalışması yapılır.
SF5: Soru ve cevapların diğer gruplara aktarılmasında aktif rol alır.
ÜF1: Öğretmen öğrenciden içerik farklılaştırma 1’de verilen çalışma kâğıdında yer
alan dünya mirasına girmiş olan yerlerden bildiklerini işaretlemelerini ister.
ÜF2: KWL değerlendirmesi öğrenciye Türkçe verilir ve Türkçe yanıtlar.
ÜF3: Desteğe ihtiyacı olan öğrenciye grubun değerlendirilmesinde yarı yapılan-
dırılmış cümleler verilir. Örneğin; “Grup çalışmasında en çok zorlandığım……….,
Grup çalışmasında en keyif aldığım………” şeklinde cümlede boş bırakılan yerleri
Ürün
tamamlaması beklenir.
ÜF4: Öğretmen desteğe ihtiyacı olan öğrenci için belirlediği kriterlere göre grup
çalışmasını değerlendirir.
ÜF5: Bağımsız bir ödev hazırlaması istenir. Hazırlanacak olan ödevin içeriği ve
başlığı öğretmen tarafından çalışma kâğıdı oluşturularak öğrenciye verilir. Öğrenci
sayfada bulunan yönergelere göre ödevini hazırlar.
Fiziksel Öğrenme FÖOD1: Öğrencilerin grup çalışmasında grup arkadaşlarıyla kolaylıkla etkileşim
Ortamı Düzenlemeleri kuracağı şekilde sıra düzenlemesi yapılarak fiziksel ortam değiştirilir.
65