Page 162 - Kimya Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri
P. 162

Kimya

        12.SINIF - FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETIM ETKINLIKLERI



                               SF1: Seçilen öğrencinin simülasyondaki işlemleri gerçekleştirebilmesi için öğretmen
                               rehber olabilir. Öğrencilerin daha önce edindikleri bilgilerle ilgili ipuçları verilebilir.
         Süreç                 SF2:  Öğretmen  konuyu  özetlerken  görsel  içeriklerle  anlatımı  somutlaştırılabilir.
                               Öğrencilere konu özetlerini daha sonra da okuyabilmeleri için yazılı materyal ola-
                               rak sunabilir.

                               ÜF1: Öğretmen beyin fırtınası yapmaları için ihtiyaç duyan öğrencilere ek süre ve-
                               rebilir. Öğretmen öğrencilerden gelen cevapların ardından desteklenmesi gereken
                               öğrenciye yönlendirici sorular sorarak cevap vermesi için teşvik edilebilir.
                               ÜF2: Öğrencilerden elektrik yük miktarı ile katot veya anotta açığa çıkan madde
         Ürün                  miktarları arasındaki ilişkiyi çizgi grafiği ile ifade etmeleri istenebilir.

                               ÜF3: Öğretmen, öğrenciler düşünce deneyi tasarlarken ipuçları verebilir. Tasarım
                               yaparken ek süreye ihtiyacı olan öğrencilere ek süre verebilir.
                               ÜF4: Gruplar elektrolizin endüstrideki kullanımı ile ilgili deney haritası oluşturabilirler.
                               FÖOD1: Öğretmen, öğrencilerin grup çalışması yapabilmeleri için sıra ve masaları
         Fiziksel Öğrenme      düzenleyebilir. Grup çalışmasına fiziki erişim konusunda sınırlılık yaşayan öğrenci-
         Ortamı Düzenlemeleri
                               ler için rahat hareket edilebilecek ortamı sağlayabilir.



















































    162
   157   158   159   160   161   162   163   164   165   166   167