Page 56 - Matematik Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri
P. 56
Matematik
9.SINIF - FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETIM ETKINLIKLERI
ÜF1.: Desteklenmeye ihtiyacı olan öğrenciler için uygulama sırasında per-
formanslarına dayalı ek çalışma kâğıdı sunulabilir.
ÜF2: Öğretmen etkinlik boyunca öğrencilerin bireysel ve grup etkinliklerine
katılımını, talep edilen uygulamaları gerçekleştirmelerini gözlemleme sıra-
sında öğrenci performanslarını temel alarak değerlendirebilir.
ÜF3: Öğrencilerin geometrik kavramları anlama ve uygulama düzeylerini
değerlendirmek için, öğrencilere grup veya bireysel projelerde çoklu ortam
Ürün sunumları hazırlama fırsatı verilir. Bu sunumlar, öğrencilerin kavramları ne
kadar iyi kavradıklarını ve uygulayabildiklerini görsel ve işitsel olarak sergi-
lemelerine olanak tanır.
ÜF4: Öğrencilerin birbirlerinin çalışmalarını değerlendirmeleri teşvik edile-
bilir. Akran değerlendirme, öğrencilere kritik düşünme becerilerini geliştirme
ve akranlarının çalışmalarından öğrenme fırsatı sunabilir. Aynı zamanda,
öğrencilerin kendi çalışmalarını gözden geçirme ve geliştirme süreçlerine
katkıda bulunabilir.
FÖOD1: Öğretmen, öğrencilerin grup çalışması yapabilmeleri için sıra ve
Fiziksel Öğrenme Ortamı
Düzenlemeleri masaları düzenleyebilir. Grup çalışmasına fiziki erişim konusunda sınırlılık
yaşayan öğrenciler için rahat hareket edilebilecek ortamı sağlayabilir.
56