Page 56 - Matematik Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri
P. 56

Matematik

        9.SINIF - FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETIM ETKINLIKLERI




                                     ÜF1.: Desteklenmeye ihtiyacı olan öğrenciler için uygulama sırasında per-
                                     formanslarına dayalı ek çalışma kâğıdı sunulabilir.
                                     ÜF2: Öğretmen etkinlik boyunca öğrencilerin bireysel ve grup etkinliklerine
                                     katılımını, talep edilen uygulamaları gerçekleştirmelerini gözlemleme sıra-
                                     sında öğrenci performanslarını temel alarak değerlendirebilir.

                                     ÜF3:  Öğrencilerin  geometrik  kavramları  anlama  ve  uygulama  düzeylerini
                                     değerlendirmek için, öğrencilere grup veya bireysel projelerde çoklu ortam
         Ürün                        sunumları hazırlama fırsatı verilir. Bu sunumlar, öğrencilerin kavramları ne
                                     kadar iyi kavradıklarını ve uygulayabildiklerini görsel ve işitsel olarak sergi-
                                     lemelerine olanak tanır.

                                     ÜF4: Öğrencilerin birbirlerinin çalışmalarını değerlendirmeleri teşvik edile-
                                     bilir. Akran değerlendirme, öğrencilere kritik düşünme becerilerini geliştirme
                                     ve  akranlarının  çalışmalarından  öğrenme  fırsatı  sunabilir.  Aynı  zamanda,
                                     öğrencilerin  kendi  çalışmalarını  gözden  geçirme  ve  geliştirme  süreçlerine
                                     katkıda bulunabilir.



                                     FÖOD1:  Öğretmen,  öğrencilerin  grup  çalışması  yapabilmeleri  için  sıra  ve
         Fiziksel Öğrenme Ortamı
         Düzenlemeleri               masaları  düzenleyebilir.  Grup  çalışmasına  fiziki  erişim  konusunda  sınırlılık
                                     yaşayan öğrenciler için rahat hareket edilebilecek ortamı sağlayabilir.













































    56
   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61