Page 55 - Tarih Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri
P. 55

Tarih

                                          9.SINIF - FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETIM ETKINLIKLERI



                                4.  Değerlendirme için öğretmene götürün. (Değerlendirme süreniz 2 dakikadır.)
                                5.  Öğretmen göreve devam derse; eksikleri öğrenin ve tamamlamak veya düzelt-
                                   mek için grubunuza dönün.
                                6.  Düzeltme yaparken grubunuzdan destek alın.

                                7.  Tamamlandığında değerlendirme için öğretmene gidin. (Değerlendirme süre-
                                   niz 1 dakikadır.)

                                8.  Göreve devam derse; tekrar eksikleri öğrenin ve tamamlamak veya düzeltmek
                                   için grubunuza dönün.
                                9.  Düzeltme yaparken grubunuzdan destek alın.

                               10. Tamamlandığında değerlendirme için öğretmene gidin. (Değerlendirme süre-
                                   niz 1 dakikadır.)

                               11. Öğretmen görev tamam diyene kadar bu süreç devam edecek.
                               12. Öğretmen göreve tamam dediğinde yönerge 1’e göre süreç ilerleyecek.

         Ürün                  ÜF1:  Diyagram  dijitalde  hazırlanabilir.  Böylelikle  punto,  büyütme-küçültme,  şe-
                               kil-zemin ayarlamaları yapılabilir. Ayrıca öğrenciler ödevlerini karşılaştırma tablo-
                               su olarak da hazırlayabilirler.
                               FÖOD1: Gruplar sınıfın iki ayrı yerinde toplanırlar. Grup üyeleri birbirleriyle rahat
                               iletişim kuracakları şekilde bir masa etrafında oturma düzeni oluşturulabilir. Grup
         Fiziksel Öğrenme      görevini yapan veya üç kare tablosunda harfleri yapıştırma görevini alan öğrenci-
         Ortamı Düzenlemeleri  lerin sınıf içinde öğretmene ve grubuna rahat ulaşabilmesi için gerekli düzenleme-
                               ler yapılabilir. Ayrıca ihtiyaç hâlinde yön bulmada sözlü veya fiziksel destek oluna-
                               bilir veya çeşitli noktalara işaretler konulabilir.







































                                                                                                         55
   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60