Page 60 - Tarih Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri
P. 60

Tarih

        9.SINIF - FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETIM ETKINLIKLERI



                               ÜF1: Öğretmen oluşturmuş olduğu kontrol listesi üzerinde, soru-cevabın karşısına
                               sorunun cevabını bulan grubu yazarak grupların ortaya koymuş olduğu çalışmayı
                               değerlendirebilir.

                               ÜF2:  İstasyon  çalışmasında  öğrencilerin  bireysel  ve  grup  çalışmasına  katılımını,
         Ürün
                               talep  edilen  çalışmayı  gerçekleştirmelerine  göre  değerlendirme  yapabilmek
                               için  etkinlik  içinde  adımların  yer  aldığı  “Tablo  oluşturma  etkinliği  kontrol  listesi”
                               oluşturulabilir.

                               ÜF3: Yapılandırılmış Grid değerlendirmede de kullanılabilir.
                               Bunun için http://meb.ai/UDZcNeT adresinden yararlanılması önerilir.

                               FÖOD1: Grup çalışmaları için gruptaki öğrencilerin birbirini rahatlıkla görebileceği
                               ve duyabileceği şekilde oturma düzeni oluşturulabilir. Oturma alanları öğrencilerin
                               ışık yoğunluğu ve yönü, bu öğrencilerin görme yeteneklerini en iyi şekilde kullanma-
                               larına imkân tanıyacak şekilde oluşturulabilir.

                               FÖOD2: İstasyon aşamasında çalışma alanları öğrencilerin kolaylıkla yer değişti-
         Fiziksel Öğrenme
         Ortamı Düzenlemeleri  rebileceği şekilde oluşturulabilir.
                               FÖOD3: İstasyon merkezindeki materyaller öğrencilerin erişimini kolaylaştıracak
                               şekilde yerleştirilebilir.


















































    60
   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65