Page 60 - Tarih Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri
P. 60
Tarih
9.SINIF - FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETIM ETKINLIKLERI
ÜF1: Öğretmen oluşturmuş olduğu kontrol listesi üzerinde, soru-cevabın karşısına
sorunun cevabını bulan grubu yazarak grupların ortaya koymuş olduğu çalışmayı
değerlendirebilir.
ÜF2: İstasyon çalışmasında öğrencilerin bireysel ve grup çalışmasına katılımını,
Ürün
talep edilen çalışmayı gerçekleştirmelerine göre değerlendirme yapabilmek
için etkinlik içinde adımların yer aldığı “Tablo oluşturma etkinliği kontrol listesi”
oluşturulabilir.
ÜF3: Yapılandırılmış Grid değerlendirmede de kullanılabilir.
Bunun için http://meb.ai/UDZcNeT adresinden yararlanılması önerilir.
FÖOD1: Grup çalışmaları için gruptaki öğrencilerin birbirini rahatlıkla görebileceği
ve duyabileceği şekilde oturma düzeni oluşturulabilir. Oturma alanları öğrencilerin
ışık yoğunluğu ve yönü, bu öğrencilerin görme yeteneklerini en iyi şekilde kullanma-
larına imkân tanıyacak şekilde oluşturulabilir.
FÖOD2: İstasyon aşamasında çalışma alanları öğrencilerin kolaylıkla yer değişti-
Fiziksel Öğrenme
Ortamı Düzenlemeleri rebileceği şekilde oluşturulabilir.
FÖOD3: İstasyon merkezindeki materyaller öğrencilerin erişimini kolaylaştıracak
şekilde yerleştirilebilir.
60