Page 51 - Türk Dili ve Edebiyatı Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri
P. 51

Türk Dili ve Edebiyatı

                                          9.SINIF - FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETIM ETKINLIKLERI



                               SF2: Yapılandırılmış gridin uygulanması zor olan sınıflarda, bunun yerine anlaşıl-
                               ması daha kolay olan kavram haritası tekniği uygulanabilir. Kavram haritası etkile-
                               şimli tahta kullanılarak dijital platformlar üzerinden oluşturulabilir.

                               SF3: Desteğe ihtiyacı olan öğrenciler, onlara destek olabilecek arkadaşlarıyla eş-
                               leştirilebilir.

                               ÜF1: Kontrol listesinde okuma-yazma, kayıt, hız gibi alanlarda güçlükler yaşayan
                               öğrencilere yönelik olarak, maddelerin sadeleştirilmesi/basitleştirilmesi sağlana-
                               bilir.
         Ürün
                               ÜF2:  Yapılandırılmış  grid  tablosunda  görevi  tamamlamakta  zorlanan  öğrenci
                               grupları  varsa  yeni  akran  grupları  oluşturulabilir.  Bu  gruplarla  aynı  süreç  tekrar
                               edilebilir.

                               FÖOD1: İzletilecek otobiyografi videosunun tüm öğrenciler tarafından görülmesi
         Fiziksel Öğrenme
         Ortamı Düzenlemeleri  ve duyulması için masa ve sıraların düzeni ayarlanabilir. Görme, duyma ve dikkat
                               problemi yaşayan öğrenciler ön taraflara oturtulabilir.
























































                                                                                                         51
   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56