Page 88 - Türk Dili ve Edebiyatı Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri
P. 88
Türk Dili ve Edebiyatı
10.SINIF - FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETIM ETKINLIKLERI
ÜF1: Yazmakta zorlanan öğrenciler için etkinlik amacına yönelik olarak boşluk dol-
durma, cümle tamamlama gibi etkinliklerin yer aldığı çalışma kâğıdı verilebilir.
ÜF2: Planlamasını hatırlamakta zorlanan öğrencilerin kâğıtlarına hatırlatıcı ipuç-
Ürün ları yazılabilir. Seçtiği edebî türün belirgin özellikleri maddeler hâlinde ve uygula-
ma basamakları şablon hâlinde yazılmış olarak verilebilir.
ÜF3: Resim çizerken hayal etmekte zorlanan öğrenciler için etkileşimli tahtadan
örnek alabileceği resimler açılabilir.
FÖOD1: Sınıfın mevcut koşullarının uygunluğuna göre oturma planı (küme, U şekli
Fiziksel Öğrenme
Ortamı Düzenlemeleri vb.) yapılabilir, öğrencilerin hem tahtayı hem de arkadaşlarını rahatça görebilece-
ği konumda oturması sağlanabilir.
88