Page 88 - Türk Dili ve Edebiyatı Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri
P. 88

Türk Dili ve Edebiyatı

        10.SINIF - FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETIM ETKINLIKLERI



                               ÜF1: Yazmakta zorlanan öğrenciler için etkinlik amacına yönelik olarak boşluk dol-
                               durma, cümle tamamlama gibi etkinliklerin yer aldığı çalışma kâğıdı verilebilir.
                               ÜF2: Planlamasını hatırlamakta zorlanan öğrencilerin kâğıtlarına hatırlatıcı ipuç-
         Ürün                  ları yazılabilir. Seçtiği edebî türün belirgin özellikleri maddeler hâlinde ve uygula-
                               ma basamakları şablon hâlinde yazılmış olarak verilebilir.

                               ÜF3: Resim çizerken hayal etmekte zorlanan öğrenciler için etkileşimli tahtadan
                               örnek alabileceği resimler açılabilir.

                               FÖOD1: Sınıfın mevcut koşullarının uygunluğuna göre oturma planı (küme, U şekli
         Fiziksel Öğrenme
         Ortamı Düzenlemeleri  vb.) yapılabilir, öğrencilerin hem tahtayı hem de arkadaşlarını rahatça görebilece-
                               ği konumda oturması sağlanabilir.































































    88
   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93