Page 22 - DRAMA ÖKK
P. 22

3. Çalışma
                                               Bakmak-Görmek
                                                  Öğrencilerinizden çember oluşturacak şekilde durmalarını isteyiniz.  Üç
                                               öğrenci seçiniz. Kısa aralıklarla üç öğrencinizin dışarı çıkmasını söyleyiniz.
                                               İçeride kalan öğrencilere, dışarı çıkan arkadaşlarının çıkış sırasına göre,
                                               aşağıdaki soruları sorunuz.
                                               “Saçı ne renk?”
                                               “Saçı düz mü, kıvırcık mı, dalgalı mı?”
                 Dersin bir oyunla sonlandırılması
                                               “Saçlarını nasıl taramış, toplamış mı, örmüş mü, serbest mi bırakmış?”
              öğrencilerin  bir  sonraki  derse  istekle   “Göz rengi nedir?”
              gelmelerini  sağlayacaktır.  Sevgili  öğ-  “Yüz şekli nasıldır?”
                                               “Kıyafetleri ne renk?”
              retmenim, süreniz yeterli ise etkinliğin   “Aksesuar (saat, toka, kemer vb.) olarak ne takmış?”

              sonunda  ‘’Tut  Eşim  Tut...‘’  oyununu   “Aksesuarı ne renk?”
                                               “Ayakkabısı ne renk?”
              tekrar oynatabilirsiniz.
                                               Soruların cevapları birinci öğrenci için alındıktan sonra öğrenciyi içeri ça-
                                               ğırınız. İlk öğrenciyle ilgili sorular ve verilen cevapları karşılaştırınız. Aynı
                                               uygulamayı farklı sorularala dışarı çıkan ikinci ve üçüncü öğrenci için yap-
                                               tırınız.


                                              Yukarıda verilen soruları çeşitlendirebilirsiniz. Çalışmalarınızda kilo, boy, ayak-
                                              kabı numarası vb. ile ilgili sorulara yer vermeyiniz. Bu tarz sorular öğrencilerin
                                              rencide olmasına yol açabilir. Sorularınızı seçerken gruptaki öğrencilerin özel
                                              durumlarını göz önünde bulundurmaya özen göstermeniz gerekir.



            GÖRSEL 6:
            Savvidis SYMEON, yağlı boya tekniği
















































                                                                                                            21
   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27