Page 34 - Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Öğretim Programları Okuryazarlığı Öğretmen Kılavuz Kitabı
P. 34

TÜRKIYE YÜZYILI MAARIF MODELI ÖĞRETIM PROGRAMLARI








                 EK-1


                 Değerli öğrencilerim,


                 Sizlerden genel ağ sayfalarını kullanırken kişisel bilgilerinizi koruma yöntemlerini araştırıp yazmanızı
                 istiyorum. Bu araştırma için doğru ve güvenilir bilgi içeren, öncelikli olarak devlet kurumlarına(.gov)
                 veya eğitim kurumlarına ait (.k12, .edu), uzun zamandır yayın yapan ve bu süre içinde toplumun güvenini
                 kazanmış olan, yazılan bilginin kaynağına da yer veren, konunun uzmanları tarafından yazılan,  kişisel
                 bilgilerinizi istemeyen sitelere bakmanızı tavsiye ediyorum.

                     Genel ağ sayfalarını kullanırken kişisel bilgilerimizi koruma yöntemlerini noktalama işaretlerine dik-
                     kat ederek yazınız.
                        »  ……………………………............................…………

                        »  ……………………………............................…………
                        »  ……………………………............................…………

                        »  ……………………………............................…………
                        »  ……………………………............................…………



                     Genel ağ sayfalarını kullanırken kişisel bilgilerimizi koruma yöntemlerini bilgi olarak aldığınız web
                     sitesinin adını yazınız.
                     ………………………………………………………………....................……………………………




                     Bulduğunuz web sitesinin neden güvenilir ve doğru olduğunu açıklayınız.
                     ………………………………………………………………....................……………………………




                     Aynı bilgiyi veren başka web sitesi var mıdır? Web sitesinin adını yazınız.
                     ………………………………………………………………....................……………………………



            Kaynakça:
            Aydemir, Z., Sakız, G. ve Doğan, M.C. (2019) İlkokul düzeyinde Dijital Okuryazarlık Becerileri Rubriğinin Geliştirilmesi, Milli Eğitim, 48 (1), 617-638.



















      34
   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39