Page 50 - Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Öğretim Programları Okuryazarlığı Öğretmen Kılavuz Kitabı
P. 50

TÜRKIYE YÜZYILI MAARIF MODELI ÖĞRETIM PROGRAMLARI




                    Portfolyo Dosyasında Yer Alabilecek Bölümlere Ait Örnekler

                                 Öğrenci Ürün Dosyasınının Genel Değerlendirme Ölçütleri

                  Bütünlük:

                   •  Dosyamda bulunması gerekenlerin tümü var.
                   •  Çalışmamı yaparken diğer derslerimden de yararlandım.
                   •  Seçtiğim ürünler yıl boyunca edindiğim becerileri yansıtıyor.

                  Tertip ve Düzen:

                   •   Tüm çalışmalarım için uygun başlıklar kullandım.
                   •   Çalışmalarımı içindekiler bölümünde belirttiğim sıraya göre dosyaladım.
                   •   Tüm çalışma kâğıtlarım temiz ve düzenli.


                  Yansıtma:

                   •  Seçtiğim çalışmalar güçlü yanlarımı ve gelişimimi yansıtıyor.



                                                  Öğrenci Ürün Dosyası
                                                  Öğrenci Özet Formu

                  Adı-Soyadı:
                  Tarih:

                  Konu:

                             Başlangıçtaki Dosya                        Dosyanın Son Hâli

                           Çalışmalarım önce nasıldı?                   Şimdi nasıl gidiyor?



                     Çalışmalarım ne denli açık ve anlaşılırdı?   Çalışmalarım şimdi ne denli açık ve anlaşılır?


                        Beklentilerim ne denli gerçekçiydi?       Bu konuda şimdi ne düşünüyorum?


                    Geliştirmeye açık alanlar başlangıçta nelerdi?  Şimdi hangi alanlar geliştirilmeye açık?























      50
   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55