Page 50 - Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Öğretim Programları Okuryazarlığı Öğretmen Kılavuz Kitabı
P. 50
TÜRKIYE YÜZYILI MAARIF MODELI ÖĞRETIM PROGRAMLARI
Portfolyo Dosyasında Yer Alabilecek Bölümlere Ait Örnekler
Öğrenci Ürün Dosyasınının Genel Değerlendirme Ölçütleri
Bütünlük:
• Dosyamda bulunması gerekenlerin tümü var.
• Çalışmamı yaparken diğer derslerimden de yararlandım.
• Seçtiğim ürünler yıl boyunca edindiğim becerileri yansıtıyor.
Tertip ve Düzen:
• Tüm çalışmalarım için uygun başlıklar kullandım.
• Çalışmalarımı içindekiler bölümünde belirttiğim sıraya göre dosyaladım.
• Tüm çalışma kâğıtlarım temiz ve düzenli.
Yansıtma:
• Seçtiğim çalışmalar güçlü yanlarımı ve gelişimimi yansıtıyor.
Öğrenci Ürün Dosyası
Öğrenci Özet Formu
Adı-Soyadı:
Tarih:
Konu:
Başlangıçtaki Dosya Dosyanın Son Hâli
Çalışmalarım önce nasıldı? Şimdi nasıl gidiyor?
Çalışmalarım ne denli açık ve anlaşılırdı? Çalışmalarım şimdi ne denli açık ve anlaşılır?
Beklentilerim ne denli gerçekçiydi? Bu konuda şimdi ne düşünüyorum?
Geliştirmeye açık alanlar başlangıçta nelerdi? Şimdi hangi alanlar geliştirilmeye açık?
50