Page 93 - Biyoloji Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri
P. 93
Biyoloji
10. SINIF - FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETIM ETKINLIKLERI
Açıklama yapıldıktan sonra tahtaya ATP, NADP, O , CO , NADPH, H O,
2
2
2
GLİKOZ, İNORGANİK P kavramları rastgele bir sırayla yazılır. Öğrencilere
belirli bir süre verilir ve sürenin sonunda öğrenciler her bir doğru cevaptan 1
Değerlendirme
puan toplamda en yüksek 8 puan alırlar (ÜF2).
Süreç sonunda öğrencilerin soruları varsa cevaplanır ve ders özetlenerek
bitirilir (SF4).
Öğrenme için Evrensel Tasarım İlkeleri
• Braille/sesli kitap
• Akıllı tahta/ekran okuyucu
• Erişilebilir pano/kart/tablo
Kullanılan Evrensel Tasarım
Ögeleri • Görseller arttırılabilir
• Zıtlıklar oluşturulabilir
• Erişilebilir oturma düzeni
• Öğrencilere bilgi kartı, şarkı, şiir, slogan, poster, canlandırma, resim yap-
ma gibi farklı görev tamamlama seçenekleri sunma
• Süreç değerlendirme, ürün değerlendirme
93