Page 92 - Felsefe Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri
P. 92

Felsefe

        11.SINIF - FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETIM ETKINLIKLERI



                               SF6: Öğretmen, birkaç öğrenciden cevap aldıktan sonra inisiyatif kullanarak des-
                               teğe ihtiyaç duyan öğrenciyi seçebilir.
                               ÜF1: Öğretmen, desteğe ihtiyaç duyan öğrencilerin, tartışma sürecinde ortaya çı-
                               kan duygu ve düşüncelerini sözlü, yazılı ve çizim yaparak da ifade edebileceklerini
                               söyleyebilir.

         Ürün                  ÜF2: Öğretmen, derecelendirme ölçeği hazırlayarak öğrencilere dağıtabilir. Des-
                               teğe ihtiyaç duyan öğrencilere ölçeği sesli şekilde okuyabilir, işaretleme yapmasın-
                               da yardımcı ipuçları verebilir.
                               ÜF3: Öğretmen, desteğe ihtiyaç duyan öğrencilerin kavram haritasındaki kavram-
                               lardan yola çıkarak kendi düşüncelerini yazılı ya da sözlü şekilde ifade edebilecek-
                               lerini söyleyebilir.

                               FÖOD1: Öğretmen, öğrencilerin birbirlerini net görebilmeleri ve duyabilmeleri için
                               çember ya da U düzeninde oturmalarını sağlayabilir. Desteğe ihtiyacı olan öğren-
                               ciler uygulama esnasında çember içerisinde orta kısımlara denk gelecek şekilde
                               oturtulabilir. Böylece önceki öğrenciler desteğe ihtiyaç duyan öğrenciye örnek ola-
                               rak akran desteği sağlayabilir.
         Fiziksel Öğrenme      FÖOD2: Öğretmen, öğrencilerin kuralları daha iyi kavraması ve unuttukları yerde
         Ortamı Düzenlemeleri
                               kolayca hatırlatma yapılabilmesi için kuralların görselleri ve yazılı materyalleri her-
                               kes tarafından görülebilen bir yere asabilir.
                               FÖOD3: Her öğrencinin düşüncesini ifade edebilmesi ile karşılıklı bu düşünceleri
                               tartışabilmeleri  için  öğretmen  büyük  çember  grubunu  küçük  çember  gruplarına
                               ayırabilir.










































    92
   87   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97