Page 96 - Felsefe Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri
P. 96

Felsefe

        11.SINIF - FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETIM ETKINLIKLERI



                               şünme sürecine dair ne hissettiklerini ve ne öğrendiklerini sorar (ÜF2).
                               Son olarak öğretmen öğrencilerden tüm tartışma süreci boyunca yapılan konuş-
                               malardan ve kavram haritasına eklenen kavramlardan yola çıkarak kendi düşün-
                               celerini yazmalarını ister (ÜF3).
                                 •  Gereksinimi olan öğrenciler için özelleştirilmiş okuma materyalleri sağlama.
                                 •  İçeriği anlamayı kolaylaştırmak için simgeler ve görsel ipuçları kullanma.

                                 •  Sınıf içinde hareket edebilecekleri ve rahat edebilecekleri bir düzen oluşturma.
                                 •  Öğrencilere proje, sunum veya sözlü sınav gibi farklı görev tamamlama seçe-
                                   nekleri sunma.

         Kullanılan Evrensel     •  Alternatif  değerlendirme  yöntemleri  kullanma  (Uzatılmış  zaman,  alternatif
         Tasarım Ögeleri           ölçme ve değerlendirme biçimleri vb.).
                                 •  Geri  bildirim  ve  değerlendirmelerde  çoklu  ortamlar  kullanma  (Sözlü,  yazılı,
                                   görsel vb.).

                                 •  Öğrencilere kendi öğrenme hızlarında ilerleme fırsatı sunma.
                                 •  Öğrenme materyallerine erişimde esneklik sağlama (Dijital kopyalar, interaktif
                                   uygulamalar vb.).
                                 •  Bireyselleştirilmiş öğrenme planları oluşturma ve her öğrencinin bireysel ihti-
                                   yaçlarına uygun hedefler belirleme.













































    96
   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100   101