Page 89 - İngilizce Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri
P. 89
İngilizce
10.SINIF - FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETİM ETKİNLİKLERİ
Bağımsız Araştırma ve İnceleme: Öğrencilere, seçilen kahramanın yaşam döngüsün-
deki gelişmeleri ortaya koyması adına balık kılçığı diyagramı verilir ve bu formu araş-
tırdıkları bilgilerle doldurmaları istenir (SF2).
İkinci Ders
Speaking
Sonuçların Sunumu: Öğrencilerin, araştırmalarının sonuçlarıyla sözlü sunumlar hazır-
lamaları istenir. Hazırlanan sunumları, sınıfın padlet sayfasında V-log olarak paylaş-
maları istenir (SF3).
Çıkış Bileti (ÜF1): Öğrencilerden, bu dersin sonunda öğrendikleri 3 şeyi, merak edip
Değerlendirme öğrenmek istediği 2 şeyi ve dersle ilgili sormak istediklerini 1 soru cümlesiyle yazma-
ları istenir.
• Görsel ve işitsel materyallerle dersleri zenginleştirin.
• Grup çalışmaları ve akran öğrenimi için alanlar oluşturarak sosyal etkileşimi teş-
vik edin.
Kullanılan Evrensel
Tasarım Ögeleri • Öğrencilere proje, sunum veya sözlü sınav gibi farklı görev tamamlama seçenek-
leri sunun.
• Akran geri bildirimi ve iş birlikçi öğrenme fırsatları sağlayarak öğrencilerin birbir-
lerinden öğrenmelerini teşvik edin.
89