Page 89 - İngilizce Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri
P. 89

İngilizce

                                        10.SINIF - FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETİM ETKİNLİKLERİ



                               Bağımsız Araştırma ve İnceleme: Öğrencilere, seçilen kahramanın yaşam döngüsün-
                               deki gelişmeleri ortaya koyması adına balık kılçığı diyagramı verilir ve bu formu araş-
                               tırdıkları bilgilerle doldurmaları istenir (SF2).

                               İkinci Ders
                               Speaking
                               Sonuçların Sunumu: Öğrencilerin, araştırmalarının sonuçlarıyla sözlü sunumlar hazır-
                               lamaları istenir. Hazırlanan sunumları, sınıfın padlet sayfasında V-log olarak paylaş-
                               maları istenir (SF3).
                               Çıkış Bileti (ÜF1): Öğrencilerden, bu dersin sonunda öğrendikleri 3 şeyi, merak edip
         Değerlendirme         öğrenmek istediği 2 şeyi ve dersle ilgili sormak istediklerini 1 soru cümlesiyle yazma-
                               ları istenir.
                                 •  Görsel ve işitsel materyallerle dersleri zenginleştirin.

                                 •  Grup çalışmaları ve akran öğrenimi için alanlar oluşturarak sosyal etkileşimi teş-
                                   vik edin.
         Kullanılan Evrensel
         Tasarım Ögeleri         •  Öğrencilere proje, sunum veya sözlü sınav gibi farklı görev tamamlama seçenek-
                                   leri sunun.

                                 •  Akran geri bildirimi ve iş birlikçi öğrenme fırsatları sağlayarak öğrencilerin birbir-
                                   lerinden öğrenmelerini teşvik edin.















































                                                                                                         89
   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94