Page 207 - Matematik Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri
P. 207

Matematik

                                        12.SINIF - FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETIM ETKINLIKLERI





                                     ÜF3: Öğrencilere bireysel projeler veya ödevler verilebilir. Bu projeler, öğren-
                                     cilerin trigonometrik fonksiyonlarla ilgili gerçek dünya problemlerini çözme
                                     becerilerini gösterecek şekilde tasarlanabilir. Öğrenciler, projelerinde kulla-
                                     nılan yöntemleri ve elde ettikleri sonuçları açıklayan kısa bir sunum yapabi-
                                     lirler.
                                     ÜF4: Öğrencilerin öğrenme süreçlerini değerlendirmek için performans gö-
                                     revleri kullanılabilir. Örneğin, bir trigonometrik fonksiyonun grafiğini çizme
                                     ve bu grafiğin özelliklerini açıklama görevi verilebilir. Öğrenciler, görevlerini
                                     tamamlarken karşılaştıkları zorlukları ve bu zorlukları nasıl aştıklarını açıkla-
                                     yan kısa bir rapor hazırlayabilirler.



                                     FÖOD1:  Öğretmen,  öğrencilerin  grup  çalışması  yapabilmeleri  için  sıra  ve
         Fiziksel Öğrenme Ortamı
         Düzenlemeleri               masaları  düzenleyebilir.  Grup  çalışmasına  fiziki  erişim  konusunda  sınırlılık
                                     yaşayan öğrenciler için rahat hareket edilebilecek ortamı sağlayabilir.






















































                                                                                                         207
   202   203   204   205   206   207   208   209   210   211   212