Page 207 - Matematik Farklılaştırılmış Öğretim Etkinlikleri
P. 207
Matematik
12.SINIF - FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETIM ETKINLIKLERI
ÜF3: Öğrencilere bireysel projeler veya ödevler verilebilir. Bu projeler, öğren-
cilerin trigonometrik fonksiyonlarla ilgili gerçek dünya problemlerini çözme
becerilerini gösterecek şekilde tasarlanabilir. Öğrenciler, projelerinde kulla-
nılan yöntemleri ve elde ettikleri sonuçları açıklayan kısa bir sunum yapabi-
lirler.
ÜF4: Öğrencilerin öğrenme süreçlerini değerlendirmek için performans gö-
revleri kullanılabilir. Örneğin, bir trigonometrik fonksiyonun grafiğini çizme
ve bu grafiğin özelliklerini açıklama görevi verilebilir. Öğrenciler, görevlerini
tamamlarken karşılaştıkları zorlukları ve bu zorlukları nasıl aştıklarını açıkla-
yan kısa bir rapor hazırlayabilirler.
FÖOD1: Öğretmen, öğrencilerin grup çalışması yapabilmeleri için sıra ve
Fiziksel Öğrenme Ortamı
Düzenlemeleri masaları düzenleyebilir. Grup çalışmasına fiziki erişim konusunda sınırlılık
yaşayan öğrenciler için rahat hareket edilebilecek ortamı sağlayabilir.
207