Page 182 - Öğretim Programı Okuryazarlığı Öğretmen Rehber Kitabı
P. 182
Öğretim Programı Okuryazarlığı EK 3: Tarih 9 (9.1.3.- Çözümleme) Ders Planı Örneği
ÖZ DEĞERLENDİRME FORMU Ek-1
Öğrencinin,
Adı ve Soyadı:………………………….
Numarası ve Sınıfı:…………/…………
Aşağıda verilen ifadeler, kendi çalışmanız hakkında belirlemeler yapmanız için düzenlenmiştir. Çalış-
manızla ilgili ifadeler size uygun değilse “Hayır”ı, biraz uygunsa “Kısmen”i, çok uygunsa “Evet”i, çarpı
(X) ile işaretleyiniz. Tüm ifadeleri işaretlemeyi unutmayınız.
Evet Kısmen Hayır
1 Geçmişim, bugünüm ve geleceğim arasında
ayrım yaptım.
2 Hayatımdaki zaman akışını belirledim.
3 Hayatımın belli başlı dönüm noktalarını gerek-
çe üreterek takvimde işaretledim.
4 Belirli bir zaman akışına göre kişisel takvimimi
hazırladım.
5 Takvimimdeki olayları milattan önce (MÖ) ve
milattan sonra (MS) ayrımına uygun olarak
takvime yerleştirdim.
6 Bu takvimi yaparken tarihi dönemlere ayırma-
ya yönelik farklı yaklaşımlar önerebilecek fikre
sahip oldum.
7 Türkçe yazım kurallarına dikkat ettim.
Açıklama: Aşağıdaki soruları, çalışmayla ilgili görüşlerinizi dikkate alarak cevaplayınız.
Çalışma sırasında öğrendiğim bilgiler:
Çalışmam sırasında zorlandığım noktalar:
Çalışmayı yeniden yapacak olsaydım şunlara dikkat ederdim:
Öğretmen değerlendirmesi:
YAZARLAR: Nergiz SARITAŞ
180
180