Page 182 - Öğretim Programı Okuryazarlığı Öğretmen Rehber Kitabı
P. 182

Öğretim Programı Okuryazarlığı                EK 3: Tarih 9 (9.1.3.- Çözümleme) Ders Planı Örneği




                ÖZ DEĞERLENDİRME FORMU Ek-1
                Öğrencinin,
                Adı ve Soyadı:………………………….
                Numarası ve Sınıfı:…………/…………
                Aşağıda verilen ifadeler, kendi çalışmanız hakkında belirlemeler yapmanız için düzenlenmiştir. Çalış-
                manızla ilgili ifadeler size uygun değilse “Hayır”ı, biraz uygunsa “Kısmen”i, çok uygunsa “Evet”i, çarpı
                (X) ile işaretleyiniz. Tüm ifadeleri işaretlemeyi unutmayınız.
                                                           Evet        Kısmen       Hayır
                1    Geçmişim, bugünüm ve geleceğim arasında
                     ayrım yaptım.
                2    Hayatımdaki zaman akışını belirledim.
                3    Hayatımın belli başlı dönüm noktalarını gerek-
                     çe üreterek takvimde işaretledim.
                4    Belirli bir zaman akışına göre kişisel takvimimi
                     hazırladım.
                5    Takvimimdeki olayları milattan önce (MÖ) ve
                     milattan sonra (MS) ayrımına uygun olarak
                     takvime yerleştirdim.
                6    Bu takvimi yaparken tarihi dönemlere ayırma-
                     ya yönelik farklı yaklaşımlar önerebilecek fikre
                     sahip oldum.
                7    Türkçe yazım kurallarına dikkat ettim.

                Açıklama: Aşağıdaki soruları, çalışmayla ilgili görüşlerinizi dikkate alarak cevaplayınız.
                Çalışma sırasında öğrendiğim bilgiler:

                Çalışmam sırasında zorlandığım noktalar:


                Çalışmayı yeniden yapacak olsaydım şunlara dikkat ederdim:


                Öğretmen değerlendirmesi:





























           YAZARLAR: Nergiz SARITAŞ
       180
      180
   177   178   179   180   181   182   183   184   185   186   187