Page 179 - Öğretim Programı Okuryazarlığı
P. 179

Öğretim Programı Okuryazarlığı             EK 1: Matematik 11  (11.7.1.3.-Uygulama) Ders Planı Örneği










                      EK-1
                                                ÖZ DEĞERLENDİRME FORMU
                      Adı:
                      Soyadı:
                      Sınıfı:
                      Numarası:


                      1) Bileşik olasılık konusunu öğrenirken en başarılı olduğunuz kısımlar nelerdir?



                      2) Bileşik olasılık konusunu öğrenirken en zorlandığınız kısımlar nelerdir?


                      3) Yukarıda verilen etkinliklerden en çok sevdiğiniz etkinlik hangisi oldu?
                      a) 1. etkinlik, çünkü ...........................................................................................
                      b) 2. etkinlik, çünkü ...........................................................................................
                      c) 3. etkinlik, çünkü ...........................................................................................
             5-DEĞERLENDİRME   d) 5. etkinlik, çünkü ...........................................................................................
                      ç) 4. etkinlik, çünkü ...........................................................................................


                      4) Konuyu öğrenirken verilen örnekleri çözmekte zorlandınız mı? Cevabınız evet ise sebebi ne olabilir?



                      5) Bileşik olay konusunda olasılık hesaplamaları için ihtiyacınız olan ön bilgilerinizde eksik veya yanlış
                      öğrenmelerinizin olduğunu düşünüyor musunuz?



                      6) Bileşik olay konusunu günlük hayattan başka hangi olaylar ile bağdaştırabilirsiniz?


                      7) Öğrendiklerinizi günlük hayatta karşılaştığınız problemlerin olasılık hesaplarında kullanabilir misiniz?












                        Öz değerlendirme formu aracılığıyla öğrencilerin kendi öğrenmeleri üzerine düşünmeleri ve bu düşün-
                        celerini ifade etmeleri beklenmektedir. Bu amacın yanında öğrencilerin kendi değerlendirmelerini ifade
                        etmelerinin ana dilde iletişim yetkinliklerini geliştirilmesi beklenmektedir. Öz değerlendirme formundaki
                        maddelerle öğrencinin sonuç yerine ders sürecindeki yaşantılarına ilişkin geri bildirim almasını sağlamak
                        için süreç odaklı değerlendirme yapılmıştır.


                 Hazırlayan: Murat ÇOBANOĞLU




      178
    178
   174   175   176   177   178   179   180   181   182   183   184