Page 180 - Öğretim Programı Okuryazarlığı
P. 180

EK 1: Matematik 12  (12.1.2.3.-Uygulama) Ders Planı Örneği
                                                                                 Öğretim Programı Okuryazarlığı
            Öğretim Programı Okuryazarlığı  EK 1             Matematik 12  (12.1.2.3.-Uygulama) Ders Planı Örneği
             BÖLÜM-1: Genel Bilgiler
             Ders            Matematik   Sınıf Düzeyi   12. Sınıf      Süre            6 ders saati

             Öğrenme Alanı / Ünite / Konu  Sayılar ve Cebir / Logaritma / Logaritma Fonksiyonunun Özellikleri

             Kazanım(lar)                12.1.2.3. Logaritma fonksiyonunun özelliklerini kullanarak işlemler yapar.

             Anahtar Kavramlar           Logaritma fonksiyonu
             Öğretim Yöntem / Teknikleri  Problem çözme, soru-cevap, anlatım

             Gerekli Materyaller         •  Hesap makinesi, cetvel, kalem
                                         •  Makale: “Dış Dünyanın Algılanmasında Logaritma Fonksiyonunun Önemi ve
                                           Tarihteki Yeri”
                                           https://www.researchgate.net/publication/303728193_Dis_dunyanin_
                                           algilanmasinda_logaritma_fonksiyonunu%27nun_onemi_ve_tarihteki_yeri_-_
                                           The_history_and_the_significance_of_the_logarithm_function_in_perception_
                                           of_the_environment
                                         •  Ortaöğretim 12.Sınıf Ders Kitabı

                                         •  Lise matematik konuları için Günlük Hayattan Modelleme Soruları kitabı
                                         •  Ortaöğretim Materyal Beceri Temelli Etkinlik Kitabı 12
                                         •  Ortaöğretim Materyal Dijital Soru Bankası
                                           https://ogmmateryal.eba.gov.tr/soru-bankasi/matematik/
                                           test?s=9&d=51&u=0&k=2839&Id=2839&p=0&t=css&ks=7&os=8&zs=5

                                         •  Ek (Grup değerlendirme formu)
             Disiplinler Arası İlişkiler  Coğrafya dersinin “Depremlerin büyüklüğü ve şiddeti” konusu ile ilişkilendirilir.
                                         Kimya dersinin “Asit–baz ve pH” konusuyla ilişkilendirilir.
             Kök Değerler                Saygı, sorumluluk, yardımseverlik

             Anahtar Yetkinlikler        Matematiksel yetkinlik ve bilim / teknolojide temel yetkinlikler

             Beceriler                   Genel Beceriler
                                         •  Eleştirel düşünme becerisi

                                         •  Problem çözme becerisi
                                         •  İş birliği becerisi
                                         Alan Becerileri
                                         •  Muhakeme becerisi




















                                                                                                        179
                                                                                                         179
   175   176   177   178   179   180   181   182   183   184   185