Page 16 - Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Öğretim Programları Okuryazarlığı Öğretmen Kılavuz Kitabı
P. 16
TÜRKIYE YÜZYILI MAARIF MODELI ÖĞRETIM PROGRAMLARI
Bu aşamada aşağıdaki soruları sormak faydalı olabilir:
• Öğrencilerin bu temanın/ünitenin sonunda ne yapabilmelerini istiyorum?
• Öğrencilerin bu tema için hangi yeni becerileri öğrenmeleri gerekecek?
• Öğrencilerin daha önce öğrendikleri becerileri gözden geçirmeleri ve uygulamaları için hangi fırsatlar
var?
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli, yapısı gereği üniteye yönelik önemli becerileri de listelemiştir. Bu
beceriler ilgili öğrenme çıktıları için aşağıdaki şekilde sıralanmıştır:
-
-
-
Örnek: T.C. İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük Dersi
Birinci Ünite: Modern Türk Devleti’nin Doğuşu -
15
-
Adım 4: Genel programa uygunluğu ayarlayın.
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli'nin hangi tema veya konu alanıyla kendi bağlamınızın kesişebileceğini
16 -
-
-
-
-
-
-
-
16